Moroo. Vaihdan kampiakselin takastefan yhteydessä kytkimen, työsylinterin ja esimerkiksi koneen ja vaihteiston tukikumit.
Kakkosvaihde on rusahdellut enemmän ja vähemmän auton ostohetkestä asti - väheni huomattavasti, kun VS200 meni sisään.
En ole laatikoita availlut (eilen maksalaatikkoa) mutta puitteet isompaankin remonttiin on. Nyt kun vaihteisto (ja kone) tulee irti, niin liekkö järkeä ruveta koluamaan tuota kakkosta. Häviääkö rusahtelu todennäköisimmin vaihtamalla kuvan synkrorenkaan (osa 25) vai tarviaako muitakin?
Vinkit myös kytkimen vaihtoon tervetulleita. Varsinkin semmoset mitä ei tulisi ihan heti mieleen.
Mikähän vaihteisto tuossa on? (ALP, ALR, AKM, AMX?)
Auto on ysikymppinen vajaaveto ilmastoitu NG-koneinen ilman procon-tenejä (2.3/10V) 10/04/1989 otettu ajoon.
(Oon haalinut ihan turrbona osia kasaan ja meinasin riipasta kaikki kerralla: ilmastoinnin kompura, kuivain ja toivottavasti kaikki tiivisteet; pakoputkisto uusiksi kumien vaihdon jälkeen, käsijarruvaijerit, huohotuslinjat ja moninaisia pikkujuttuja)
Kakkosvaihde on rusahdellut enemmän ja vähemmän auton ostohetkestä asti - väheni huomattavasti, kun VS200 meni sisään.
En ole laatikoita availlut (eilen maksalaatikkoa) mutta puitteet isompaankin remonttiin on. Nyt kun vaihteisto (ja kone) tulee irti, niin liekkö järkeä ruveta koluamaan tuota kakkosta. Häviääkö rusahtelu todennäköisimmin vaihtamalla kuvan synkrorenkaan (osa 25) vai tarviaako muitakin?
Vinkit myös kytkimen vaihtoon tervetulleita. Varsinkin semmoset mitä ei tulisi ihan heti mieleen.
Mikähän vaihteisto tuossa on? (ALP, ALR, AKM, AMX?)
Auto on ysikymppinen vajaaveto ilmastoitu NG-koneinen ilman procon-tenejä (2.3/10V) 10/04/1989 otettu ajoon.
(Oon haalinut ihan turrbona osia kasaan ja meinasin riipasta kaikki kerralla: ilmastoinnin kompura, kuivain ja toivottavasti kaikki tiivisteet; pakoputkisto uusiksi kumien vaihdon jälkeen, käsijarruvaijerit, huohotuslinjat ja moninaisia pikkujuttuja)
Comment