Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

four ring performance 2.2 20vt wisecot, kokemuksia?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

four ring performance 2.2 20vt wisecot, kokemuksia?

Olisiko jollakulla jakaa kokemuksia näistä:
    http://www.fourringperformance.com/piston.php

Millaisia ovat laadullisesti jne.
    Sprinttihärveliin olisi harkinnassa tuo 10.5 rutulla oleva versio.

Ei kai Wisecossa mäntänä mitään vikaa laadullisesti ole. Wisecoja moittivat noiden tappien osalta, mut mene ja tiedä onko nekään niin huonot. Jos mulla ois just moottori mäntiä vailla laittaisin kyllä tuolla rutulla. Tällä hetkellä Wisecot 9.5 rutuilla-> alipaineilla mukavampi ajella.

E85-sopan kanssa varmasti hyvä yhdistelmä, kun puristussuhteen nosto lisää hyötysuhdetta.

Comment

Juu sillä juuri meinasin tuota 10.5 ruttua että saisi ala/keskialuetta ajettavammaksi.

Säätää sitten vaikka pienemmälle paineelle että sais vetoa mahdollisimman tasaisesti laajalle alueelle.

Näillä ranteilla ei tarvi ihan 500hv:ta sorapätkällä :D

Comment

turbo vaikuttaa myös paljon asiaan,oliko sulla vielä holset h1e?? mitäs oot tykänny vaihteistosta??itse ainakin oon ollu tyytyväinen,ei tosin paljon vielä kilometrejä takana

Comment

Itse pistäisin ehdottomasti tuo 10.5 versiot.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja kessu74 Näytä viesti
            turbo vaikuttaa myös paljon asiaan,oliko sulla vielä holset h1e?? mitäs oot tykänny vaihteistosta??itse ainakin oon ollu tyytyväinen,ei tosin paljon vielä kilometrejä takana
            Finturbon tekemä garretti nykyisin.
            Mittoja en muista tähän hätään mutta turbiini on kyllä reilusti holsettia (14#) pienempi.
            Tuottoa kehuivat riittävän 550hv tietämille.

Nokat olis vielä tarkoitus rullilla hakea kohdalleen kunhan aikaa löytyy, ei nolla-ajoitukset
            vissiin ihan parhaiten sovi garretille/kuristinkäyttöön muutenkaan.

Kimtechin suorakytky on toiminut hyvin ja pykälät menee vaivattomasti päälle.

Comment

Minkäs hintanen moinen suorakytkyaski on? Ja onko siis orkkiskuoriin tehty vai joku aivan customi palikka?

Ja siis neliveto vai takavedoks muutettu?

Comment

016 kuoriin tehty. Hinta jossain 3500 euron päälle. Ja neliveto.

Comment

tuliko sulle kiinteä keskitasauspyörästö vai torsen vai joku muu??

Comment

Putki torsenin paikalla..Edessä torseni ja takana levylukko.

Comment

Working...
                    X