Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT:n vikakoodeja

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• TT:n vikakoodeja

BAM koneella varustettu tt -02 antaa seuraavia vikakoodeja:16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) ja 17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded
    jälkimmäisen poistamiseksi olen vaihtanut n75 venttiilin olisiko aiheellista katsoa ahtovuodot ? Vai mtä seuraavaksi?
    Ensimmäise poistamiseksi en vielä ole tehnyt mitään(vielä) missä on pensapumpun rele(J17)? MitenN205 vaihto onko vaan venttiili ulos ja uusi sisään? Muita vinkkejä vikojen poistamiseksi ?
    Viimeksi muokannut Weskuu; 15.2.2012, 11:51.

Mikä moottorikoodi kyseessä?

16395/P0011/000017 voi johtua tiensä päässä olevasta nokkaketjunkiristimestä, olettaen että autosta sellainen löytyy.

Comment

Ferryman hei! eikö lue "bam koneella" eli BAM... ei herneitä.

Mutta asia... N75 kulutustavaraa jumalmoottorissa, vuototesti kantsi tehdä.

Comment

Ensimmäiseen tulis mieleen, että olisko nokkien välinen ketju venähätäny tai sen kiristin ehtoolla. Sitten onhan tuolla nokallakin asentotunnistin. Nuo nyt kävi mielessä, kun lukee koodin nimeä.

Comment

Ei mun mielestä ainakaan ketju pidä ylimääräisiä ääniä, tuo ross-tech sanois että siinä säätimessä (N205) vois olla vikaa, jotenkin tuo bensapumpun relekin siihen jotenkin liittyy.Onko tuo N205 hydrauli venttiili helppo irrottaa ja putsata? Asentotunnistin olisi ainakin helposti vaihdettavissa uuteen.
          N75 vaihdettu uuteen viimeviikolla en usko et siinä olis vikaa.
          Viimeksi muokannut Weskuu; 15.2.2012, 11:52. Perustelu: typo

Comment

Painetesti on nyt tehty ja ainoa mahdollinen vuoto on huohottimessa takaiskuventtiili imusarjan alla. Laitettu viikonlopun ohjelmistoon :-) Seuraavaks sitten nokka-akselin anturi.

Comment

Jatketaan harjoituksia... takaiskuventtiili vaihdettu eikä vaikutusta, edelleen tulee koodia yliahtamisesta. Pitäiskö seuraavaks koittaa maf vaihtaa? Voisiko johtua "huonosta softasta? Mulle on selvinnyt ,että mahdollisesti olisi softattu ST-motors nimisessä paikassa. Mua ei nyt vielä huolestuta tuo 16395 koodi siitä kun ei ole ajamiseen haittaa, mutta tuo toinen laittaa "limp modeen" ja tehot häviää :-(

Comment

Working...
              X