Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B5 2.4 30v quattro (KYTKIN)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 B5 2.4 30v quattro (KYTKIN)

    Tänään kurvailut tössähti penkkahan josta yrittäessä pois kauan aikaa nitkuttamalla ampaasi kytkimestä savut pihalle.

    Kuinka tämä kytkimen vaihto onnistuu helpoiten? Moottori pois kokonaan keulalta vai onko helpompia konsteja?

    Kytkimet/Vauhtipyörät: Onko jotaki vinkkejä jostaki kovista racing kytkimistä mitä sinne kannattais laittaa kiinni ja samalla vaikka heittää joku kevennetty vauhtipyörä kans?

    Itse autossa on 5 lovinen manuaali vaihdelaatikko.

    #2
    Laatikko pois vaan. Jos jotain jämäkempää, niin Sachsilta löytynee.

    Comment


    • #3
      Miksi tuohon pitäisi kilpakytkintä laittaa?

      Comment


      • #4
        Mitään järkeähän ei ole käytettyä kytkintä pistää kun se vaihto ei ihan pieni jumppa ole mutta jos sellaseen päädyt niin mulla olis S4 B5 käytetty kytkin+asetelma myytävänä.
        http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=99562

        Comment


        • #5
          Jarno, siksi jotaki järeämpää, koska tulevaisuures autosta tullaa nyppimään tehoa irti niin samalla tulis jo tua tehtyä. Onko muutes kellää tietoa paljonko tua b5 laatikko kestää vääntöä/tehoa?

          Heikki, Joo mä kattelen jotaki uutta sinne heti suoraan, mutta kiitos tarjouksesta kummiski.

          Ari, joo pitää tutkia noita erivaihtoehtoja kuten tua sachs.

          Comment


            #6
            Vähän ot.. Mutta mielenkiinnosta. Millä tästä tullaan nyppimään tehoa?

            Comment


            • #7
              Mika, koneen vaihdolla tulevaisuudessa.

              Comment


              • #8
                Alkuperäinen kirjoittaja Tanehau Näytä viesti
                Mika, koneen vaihdolla tulevaisuudessa.
                Mitäs konetta meinasit?

                Comment


                • #9
                  Jarno, Jossaki vaihees tota 2.2t, ku löyrän vaan jostaki halvan 2.2t automaatti louskun. Silloin omani ei näillä näkymin tuu olemaan tie käytössä vaan ihan huvittelu ajoon rakennan sen, mutta siihen mennes, ennenkä rupian uutta konetta pukkaamaan paikalle on kaikki muu oleellinen asenettu kiinni.

                  Eli, onko kellää kokemuksia mistää hyvistä kytkimistä? Sachs on yks vaihtoehto, onko muita? Niin ja onko mitään tietoa mikä tua b5 laatikos on väännön/tehon kestävyys.

                  Comment


                    #10
                    Ota myös huomioon se, että 2.4 koneen kytkin ei mahdollisesti sovi tuon 2.2 koneen kanssa. Porkkis varmaan osaa valaista asiaa enemmän.

                    Comment


                      #11
                      VP:t ainakin eri määrällä pultteja kampiakselissa. Aski määrää sitten käytettävän kytkimen.

                      Comment


                      • #12
                        Mikko, hyvä huomio muutes! Sen tiedän, että kone istuu suoraan vaihdelaatikkohon, mutta sitte, että meneekö kytkin yks yhtehe.. Pitääpä kaivella tietoa siitä.

                        Comment


                        • #13
                          Kyllähän tuommoset pitää ottaa huomioon ja paljon muutakin,jos tuollaista projektia suunnittelee.

                          Comment


                          • #14
                            Tottakai, jos osaa ottaa huiomioon. Amatööri on amatööri ja opiskelen kokoaika :)

                            Comment

                            Working...
                            X