Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 2.8 V6 (ACK) moottorin ilmausruuvit / -aukot

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 2.8 V6 (ACK) moottorin ilmausruuvit / -aukot

Kyseessä siis 1998 A6 Avant 2.8 V6 (ACK) automaatti-ilmastoinnilla ja haasteena löytää yläpuolen ilmausruuvi ja/tai -aukko jäähdytysjärjestelmän ilmausta varten.

Jäähdytyksen etupuolen ruuvi löytyi helposti ja netistä löytyi useampikin ohje, joiden mukaan jarrunestesäiliön ja akun välistä menevistä letkuista löytyy ilmausaukko, mutta tuolta en sitä itse kyllä löytänyt. Näillä pakkasilla puuhaillessa olisi kiva kun olisi asiasta täsmätietoa...

Eikös kuskin puolen kannesta lähtevässä putkessa ole vai muistanko väärin.

Comment

Siellähän se kuskinpuolella on. Mulla oli ainakin niin jumalattoman tiukassa etten kehannu hajottaa kuitenkaan. Lämppärin kennon paluuputkesta koko koneen sai kuitenkin ilmattua.

Comment

No niin, löytyihän se sieltä akun vierestä kun kunnolla etsi mutta letku oli todella juntturassa. Lähti muuten hyvin irti kun sitä lämmitti hieman kuumailmapyssyllä.

Nyt on autoon vaihdettu lämpötila-anturi ja jäähdytysjärjestelmää ilmattu mutta moottori ei vaan meinaa lämmetä ja sisälle saa parhaillaankin vain haaleaa ilmaa. Ilmeisesti täälläkin monessa threadissa mainittu termarivika vaikka tuolla ei ikää ole vasta kuin pari vuotta - tai sitten olen ilmannut huonosti.

Comment

Working...
        X