Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

seosmitari, G-kat härveli

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • seosmitari, G-kat härveli

    mm. ffp:llä on ollut juttua kuinka normi-lamban rinnalle kytketty seosmittari heittää todelliset lukemat päin hevon pyllyä. Mut mites sitten tuo G-kat? Sehän otta lambdan piuhasta jotain ohjausta? Aiankin mulla siitä on rosvottu piuha. Vaikuttaako tuo G-kat/rosvous seoksiin muutenkin kuin käynnistettäessä?

    nyt taas toistan itseäni: olen juuri hankkiinut 3B koneisen lötkön jossa on G-kat. Himottaisi heittää käynnistystä vaikeuttava G-katti hevon kuuseen ja asentaa seosmittari. Tai ainakin asentaa seosmittari! Eli, kuinka poistan tuon saastehirvityksen ja/tai uskalanko ottaa seosmitarille "koodin" normi-lambaadan rinnalta? Ja/tai, jos jätän G-katin paikalleen nin uskallanko ottaa seosmitarille signaalin jo kertaalleen rosvotusta lambdasta?

    edit: Auto on lastutettu, joten senkin takia kiinnostais kovasti tietää että miten ruoka riittää

  • #2
    asenna tuolle uudelle mittarille oma lambda

    Comment


    • #3
      Tarkoitatko G-Katilla sitä Euro2 päästömääräykset täyttävää lisäilmapumppua? Eihän sillä mitään täällä tee?
      Edit: niinkuin tuolla? http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewto...843&highlight=

      Comment


      • #4
        Ei teekkään, pitäs rapsia pois jossain vaiheessa. Sitä vaan mietin että jos ovatten sille saasteettomuushärvelille ottaneet lambdalta signaalia niin josko siitä sitte uskaltais ottaa mittarille myös. Siis häiritsemättä/vääristämättä moottorin ohjausta.
        Olishan se järkevää laitella mittarille oma anturi, mutta ei nyt heti jaksa alkaa porailee ja kolvailee ehjää putkea...

        Comment


        • #5
          Uskaltaa sen haaroittaakin mittarille. Itselläni esim on näin, mutta mittari vain diagnosointikäytössä eli ei jatkuvasti kiinni.

          Comment

          Working...