Laitoin äsken auton (A3 1.8t 2000) käyntiin reilu -20 asteen pakkasessa. Melkein heti syttyi punainen jäähdytysnesteen varoitusvalo piippausten kera. Sammutin auton ja vilkaisin konepellin alle. Ainakin jäähdytysnestettä on tarpeeksi.
Foorumia selaillessa sain sen käsityksen, että vika saattaisi olla anturissa paisuntasäiliössä. Mistähän muusta tuo voisi johtua?
Entä uskaltaako tuolla nyt ajella pientä lenkkiä ja kokeilla, sammuuko valo moottorin lämmetessä ja pysyykö lämmöt kurissa? Ja jos lämmöt pysyvät normaalilla tasolla, uskaltaako ajella pidemmällekin, vaikka valo jäisi palamaan?
Foorumia selaillessa sain sen käsityksen, että vika saattaisi olla anturissa paisuntasäiliössä. Mistähän muusta tuo voisi johtua?
Entä uskaltaako tuolla nyt ajella pientä lenkkiä ja kokeilla, sammuuko valo moottorin lämmetessä ja pysyykö lämmöt kurissa? Ja jos lämmöt pysyvät normaalilla tasolla, uskaltaako ajella pidemmällekin, vaikka valo jäisi palamaan?
Comment