Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Blingfactory vauhtis/ kytkin kysymyksiä AAN

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Blingfactory vauhtis/ kytkin kysymyksiä AAN

    Mietinnässä kevyempiä vaihtoehtoja AAN:n perään, onko täälä kokemuksia Blingfactoryn tuotteesta?; http://www.blingfactory.fi/epages/vi...ducts/BF200103

    Onkohan tuo mistä materiaalista? Ja käy AAN:n perään tuolla 707 asetelmalla ja 3B:hen tarkoitetuilla pulteilla ilman muita mukinoita? Minkähän paksuinen levy tuolla yhdistelmällä pitää olla? Sekasikiö teetätetty pitää ilmeisesti kuitenkin laittaa tämänhetkisen laatikkovalinnan takia

    #2
    Saman vauhtiksen valmiiksi mietittynä pakettina voi tilata täältä:
    http://speed-autoteile.fi/index.php?...&product_id=53

    Comment


    • #3
      Hinnassa kuitenkin huomattava ero? Ja sulta ei varmaankaan löydy tuohon passelia levyä Fiatin boorilla? (mikäli tuo laatikko nyt jää, ratkeaa kun kerkeän tallille) Asetelmalle olis toki tarve jos sitä erikseen saa

      Comment


        #4
        Asetelmalle olis toki tarve jos sitä erikseen saa
        Kyllä sen saa. Ilmeisesti voimalle myös tarve, kun tuollaista halajaa?
        Onko alkup. kytkin ylimääräinen laita yv:tä, jos on.

        Comment


          #5
          Minun hinnassa on tehdasuusi hammaskehä asennettuna, se selittää hintaeron. Saattaa onnistua myös fiatin spoorilla, pistä speksit mulle eemelinä niin selvitän asian.

          Comment


          • #6
            Olikos nyt niin että tuossa 3b:ssä on silmälaakeri kampuran päässä ja AAN:ssä vp:ssä? Oli automaatista tuo oma motti niin en oo päässy yhtään tuohon passelia pyörää näkemään. Tarvis vauhtipyörään laakeri melkeen saada..

            Ja kyllä sieltä +500 ois tarkotus kaivaa, kytkimen osia ei oo itellä koskaan ollukaan

            Comment


            • #7
              AAN ja S2 3B laakeri vauhtipyörässä.

              Comment


                #8
                AAN hammaskehä on hitsattu orkkis vauhtipyörään kiinni. Saahan sen siitä toki irti ja varmaan naitettua toiseen.

                Comment


                • #9
                  Damn, sehän oli vetolevyssäkin kiinteä, Teppon kautta tuo on sitten varmasti paras hommata. Vai onko väellä jotain muita ehdotuksia pyöräksi? 60-2 triggerin jos siihen vielä sais kiinteäksi

                  Mikähän tuon levyn paksuus pitäisi olla? Ape-importilta alustavasti levyä jo kyselin, tarviis saada paksuus tietoon

                  Ja minkäkokoinen kytkinakselin pää Audissa on silmälaakerille? Fiatissa tuo oli 15mm
                  Viimeksi muokannut jeffgordon; 27.1.2012, 00:35. Perustelu: typoja pois

                  Comment


                    #10
                    Tais olla just 15mm.

                    Comment


                      #11
                      3B 200:ssa laakeri kampurassa ja 3B S2:ssa vauhtipyörässä. Vaihteistotyyppi siis luonnollisesti ratkaisee tuon.

                      15 kuulostaa tosiaan tutulta.

                      Comment


                      • #12
                        Onko nuita starttikehiä saatu AAN:nästä ehjänä irti? Vai onko viisaampaa ottaa Tepolta koko vauhtis ja kehä?

                        Comment


                          #13
                          Eikös se vähän lämmittämällä lähde?

                          Comment


                            #14
                            Olikos aan hitsattu vai lämpösovitteella??

                            Comment


                            • #15
                              Kyllä siitä hitsisaumaa löytyy.

                              Comment


                              • #16
                                Hepattu on. Muistaakseni neljästä kohtaa.

                                Comment


                                • #17
                                  Heppien lisäksi lämpösovitteella.

                                  Kehän ja pyörän välisen railon miggisaumanpätkät on aivan helppo leikata auki, jonka jälkeen painelee prässissä apupalikoiden päällä vähän kerrallaan vauhtipyörää kääntäen. Saumojen avauksen jälkeen lähtee muistaakseni ihan hyvin kylmänä. Saumoja avatessa on toki hyvä sitten muistaa, ettei leikkaa sitä varsinaista kehää, vaan upottaa laikkaa mieluummin siihen vauhtipyörään ja sitten hioo sauman pois kehästä, kun se on painettu irti.

                                  Comment


                                    #18
                                    Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viesti
                                    Onko nuita starttikehiä saatu AAN:nästä ehjänä irti? Vai onko viisaampaa ottaa Tepolta koko vauhtis ja kehä?
                                    Lähetin syksyllä blingille kuvan AAN:in pyörästä ja sanoivat että saavat sorvattua vanhan irti.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Rälläkällä tempasin hepit pois ja painasin prässillä ne erilleen. Tuolla omalla vanhalla pyörällä ei ole mitään merkitystä muutenkaan, niin otin ihan huolella VP:een puolelta.
                                      Meinasin vielä sorvissa pyöräyttää jääneet hepit pois.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X