Vaihdoinpa kannen uudella metallitiivisteellä tasopinnat kunnolla putsaten ja uusilla pulteilla ja eikun kone käyntiin.
Hyvin meni siihen asti kunnes lämpeni normilämpöön ja alkoi tiputtamaan nesteitään 5. sylinterin pakokanavan kohdalta kansitiivisteen välistä kannen puolelta, jäähdyttyään lopetti ja lämmittyään taas falskaa..
Hohhoijaa...
Ei toki tullut kannen suoruutta tarkastettua koska tuolta osin ehjästä koneesta sen nappasin eli uskon tasopintojen olevan ok ja puhtaat tasot.
Mikä hitto tuota nyt riivaa ja mitä tuolle tekis, vois varmaan kuumana vielä vähän kiriä kanspultteja, vaikka neljänneskiekon?
Kun eihän kannet kait tuolta halkeile prkele vai hakeeko se vuan paikkoonsa!!?
Juu ja auto on siis -94 ja tuossa oli massatiiviste.
Hyvin meni siihen asti kunnes lämpeni normilämpöön ja alkoi tiputtamaan nesteitään 5. sylinterin pakokanavan kohdalta kansitiivisteen välistä kannen puolelta, jäähdyttyään lopetti ja lämmittyään taas falskaa..
Hohhoijaa...
Ei toki tullut kannen suoruutta tarkastettua koska tuolta osin ehjästä koneesta sen nappasin eli uskon tasopintojen olevan ok ja puhtaat tasot.
Mikä hitto tuota nyt riivaa ja mitä tuolle tekis, vois varmaan kuumana vielä vähän kiriä kanspultteja, vaikka neljänneskiekon?
Kun eihän kannet kait tuolta halkeile prkele vai hakeeko se vuan paikkoonsa!!?
Juu ja auto on siis -94 ja tuossa oli massatiiviste.
Comment