Kuinkas simppelisti APR:stä saa öljypohjan irti? Tarvitseeko pujotella vai tippuuko suoraan hallin lattialle. Ei tullut viime öljynvaihdossa asiaa sen kummemmin tutkittua ja pohjapanssari estää tarkemman näkyvyyden. Seuraavassa öljynvaihdossa voisi huvikseen vilaista sihtiä, jos sen pohjan saa vaivattomasti pois. Mitkä lie pulttien kiristysmomentit ja millä kannalla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.8 30V moottorien APR ja ACK erot
Collapse
X
-
Tuossa aikaisemmin mietin vaijerikaasullisen ACK:n vaihtamista sähkökaasulliseen APR:ään. Nyt kuvioihin on tullut -97 A4 myöskin tuolla ACK:lla, ja kun tuo A6:n ALG (korjasin aloituspostiin tuon kyseisen A6:n oikean moottorin) on aikalailla jouten, niin mitenkä nuo vaihtuisi keskenään? Kummatkin vaijerikaasuilla, joten mahtaisiko olla kuinka plug-n-play (ainakin teoriassa)? Moottorinohjaukset lienee kokolailla samat?
Comment
-
Mietin että onko APR 2.8v6 ja APS 2.4 v6 mitään oleellisia eroja? Molemmissa sähköinen kaasuläppä, ainakin sähköjohto läpälle menee eikä mitään vaijeria.
Lähinnä siis, että mitä muuta pitää vaihtaa koneen lisäksi jos johtosarja on mukana? Varmaan apulaitteet ja sama tippiloota jne menee, samat jarrut jne? Tarviiko jotain moottorinohjausyksikköä tms. kalastella jostain, vai riittääkö vcds:llä asetusten hierominen?
Palstalla olisi 120tkm vähemmän ajeytuu 2.8 vaan tarjolla, niin mietin onko mitään järkeä vaihtaa sitä.. säkällä jos menee samat johdotkin, niin tosta vois päästä suht "helpolla".Viimeksi muokannut Ihmemies; 14.6.2018, 12:32.
Comment
Comment