Moro!
Elikkäs -00 vuoden 225hv ttq pätkii kun kiihdyttää täydellä kaasulla.
Normaalissa ajossa auto toimii normaalisti ei oirehdi mitenkään. Autoon on juuri vaihdettu uusi kansi, koska edellinen halkes ja siinä samalla myös uusi puhallin on isketty kiinni.(vakio)
Vika on ilmennyt kansiremontin jälkeen. Autoon on nyt vaihdettu n75, MAF, pari alipaine letkua sekä joku anturi minkä nimeä en muista... Sijaitsee vasemman puoleisen etuvalon takan. Toissa kesänä autoon vaihdettiin puolat, tulpat ja moottorin lämpötila-anturi. Ahtovuotoja ei ole.
Pikkuhiljaa alkaa ideat loppumaan.. Autossa on abt astu jonka pitäis antaa se 250hv. Voisiko lastu nyt sitten olla sekaisin jotenkin tuosta kansiremontista mikä aiheuttaa nykimistä?
Auto nykii jos lähtee vedättämään matalilta kierroksilta tai jos kiihdyttää kaasu pohjassa. Heti kun turbo alkaa ahtaa tapahtuu nykimistä ja jos jatkaa kiihdyttämistä auto tavallaan röpöttää sen loppu kierrosalueen...
Käyn tänään hakemassa ahtopainemittarin lainaan että näkis tarkallee miten ne paineet oikeen heittelee...
Onko TT:ssä painemittarille mitään lähtöpaikkaa? Jos ei nii mistä kannattais liittää se letku?
Elikkäs -00 vuoden 225hv ttq pätkii kun kiihdyttää täydellä kaasulla.
Normaalissa ajossa auto toimii normaalisti ei oirehdi mitenkään. Autoon on juuri vaihdettu uusi kansi, koska edellinen halkes ja siinä samalla myös uusi puhallin on isketty kiinni.(vakio)
Vika on ilmennyt kansiremontin jälkeen. Autoon on nyt vaihdettu n75, MAF, pari alipaine letkua sekä joku anturi minkä nimeä en muista... Sijaitsee vasemman puoleisen etuvalon takan. Toissa kesänä autoon vaihdettiin puolat, tulpat ja moottorin lämpötila-anturi. Ahtovuotoja ei ole.
Pikkuhiljaa alkaa ideat loppumaan.. Autossa on abt astu jonka pitäis antaa se 250hv. Voisiko lastu nyt sitten olla sekaisin jotenkin tuosta kansiremontista mikä aiheuttaa nykimistä?
Auto nykii jos lähtee vedättämään matalilta kierroksilta tai jos kiihdyttää kaasu pohjassa. Heti kun turbo alkaa ahtaa tapahtuu nykimistä ja jos jatkaa kiihdyttämistä auto tavallaan röpöttää sen loppu kierrosalueen...
Käyn tänään hakemassa ahtopainemittarin lainaan että näkis tarkallee miten ne paineet oikeen heittelee...
Onko TT:ssä painemittarille mitään lähtöpaikkaa? Jos ei nii mistä kannattais liittää se letku?
Comment