Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Multitronic A4 vm. 2008 ->

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

On noissa multeissa ollut vauhtipyörissäkin ongelmia. Mutta minusta turhaa pelkoa multia kohtaan. Molemmissa huonot puolensa.

Comment

1.8T:ssa on kaksoismassavauhtipyörä multin kaverina, lieneekö sama juttu dieseleissä ja bensakutosissa.

Comment

Näkeekö kotikonstein jostain, mikä on Multironicin ohjelmistoversio (VCDS, hidden menu tms.)? Entä löytyisiköhän jostain tieto, missä ohjelmistoversiossa Multitronicin ja 2.0 TFSI:n välinen toiminta on korjattu?

Pitäisi vaan viedä auto ohjelmoitavaksi AC:lle, mutta en välittäisi maksaa turhaa testerimaksua, jos kertovatkin että ohjelmisto on ajantasalla.

Comment

Sitä ohjelmiston ajatasaisuutta ei kyllä oikein kotikonstein voi todentaa.

Comment

Moi. Onko noita multitroniceja erilaisia? Mulla on B8 -08 2.0TDi 105kw ja 8-vaihteinen multitronic. Olen etsimässä vaihteistoöljynsuodatinta tähän, mutta en ole varma sopiiko kaikki saatavilla olevat autooni.

Olisikohan tämä mahdollisesti minulle sopiva? https://vaihteistokauppa.fi/product/...itronic-01j-oe

Comment

Working...
            X