Audi päästi öljyt pihalle nokka-akselin ketjunkiristimen tiivisteen hajoamisen vuoksi. Tiiviste oli kuulemma pullahtanut ulos. Onneksi sain auton huoltoon ajoissa, joten pahempaa vahinkoa ei (kai) päässyt tapahtumaan. A4 B7 -07 120Kw Multitronicilla on nyt ajetty n.135tkm, ja nyt askarruttaakin alkoiko tästä "tiivistimienvaihtokierre".
Lisäksi näin autoista mitään tietämättömänä askarruttaa paikallisen Käyttöauton laskuttamat 5 työtuntia tiivisteen vaihdosta. Onko minua taas koijjattu, vai meneekö siinä oikeesti niin kauan?
Lisäksi näin autoista mitään tietämättömänä askarruttaa paikallisen Käyttöauton laskuttamat 5 työtuntia tiivisteen vaihdosta. Onko minua taas koijjattu, vai meneekö siinä oikeesti niin kauan?
Comment