Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi v8 ei kierrä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    audi v8 ei kierrä

    Eli tuollainen 3.6 v8 audi ei kierrä kuin 4200, kuin menisi rajoitinta vasten. Mikä tuota vois vaivata? Starttikehä? Lähtee käyntiin aivan normaalisti. Täytyy mennä lukeen vikakoodit kun kerkiää. Kiitos etukäteen.
    Viimeksi muokannut okkim; 5.2.2012, 10:39. Perustelu: Lauseet alkaa isolla kirjaimella, kysymys loppuu kysymysmerkkiin.

  • #2
    Joku pytty pelistä poissa. Tarkista virranjakaja, pyörijä, tulpat jne.

    Comment


    • #3
      nokkien asentotunnistimet?

      Comment


        #4
        Ei ole nokka-akselin asentotunnistimia tuossa moottorissa.

        Onko tietoa, milloinka sytytysosia uusittu? Jakajat yms osat monikossa ;)

        Comment


          #5
          Tulpat uudet mutta jakajiin en tosiaan oo vielä luurinu. Siinä oli hammas poikki starttikehältä. Hitsasin ja viilasin sinne uuden, mutta ihan niinkuin hitsatun hampaan magneettisuus olisi heikompi kuin muiden. Voisko kierroslukuanturi olla niin tarkka siitä magneettisuudesta?
          Viimeksi muokannut okkim; 5.2.2012, 10:37. Perustelu: Lauseet alkaa Isolla kirjaimella.

          Comment


            #6
            Iltaa

            Tuosta v8.sista taas luin vikakoodit, antaa hall anturi (g40), lähtee pois. Mutta tulee takaisin jos kierrättää siihen asti että alkaa rökäämään, (4200 RPM). Vaihdoin hall anturinkin mutta sama peli jatkuu. Mikä ihme tuota vaivaa?

            Voiko jako olla pois paikalta? Mutta silloinhan ei pitäisi lähteä käyntiinkään? Jos hammas puuttuu starttikehältä, niin eikö siitäkin tulisi oma koodinsa (kierroslukuanturi)? EDIT tutkiskelin tuossa tuoto murheen kryyniä, jako näyttääs olevan kohdalla ainakin mita pyörijöiden asentoa
            katsoin. Mutta pitääkö levyssä oleva väli olla jo ohi hallanturilta kun alamerkki on kohdalla?
            Viimeksi muokannut okkim; 5.2.2012, 10:36. Perustelu: Kysymykseen tulee kysymysmerkki, yms pilkunviilausta luettavuuden parantamiseksi. Yritä itse jatkossa kiitos.

            Comment


              #7
              iltaa taas
              Lueskelin vanhoja juttuja,siellä joku oletti että nakutuksen tunnistin ja hall on jotenkin naimisissa ennakon suhteen.Eikun tutkimaan nakutuksen tunnistinta,niin sehän oli aivan valmis,johdon ja tunnistimen kuoret
              aivan haperot, tunnistimen muovit sai kuoria ihan käsin pois.saas nähdä joko nyt pelaa kun saan varaosan vain irti toisesta koneesta.Mikä tuon anturin momentti mahtaas olla.
              Viimeksi muokannut dkw1; 31.1.2012, 19:10.

              Comment


                #8
                äh.ei auttanu tuo nakutus tunnistimien räplääminen mennäänpäs autosähköön sitten.moiro

                Comment


                  #9
                  Taas 8 kiertää. Miksi kaksi eri ohjainboxia antaa eri vikakoodin? Eli alkuperäinen syytti hallia ja toinen kierroslukuanturia. Eli antoi tuosta hammaskehästä koodin.

                  Parantelin hammasta tavallisella 48 puikolla niin johan rupes pelaamhan. En onneksi keriinny autosähköön.
                  Viimeksi muokannut okkim; 5.2.2012, 10:32. Perustelu: Lisäilty välimerkkejä ja pisteitä. Yritä panostaa tuohon kirjoitusasuun, sitä on liian vaikea lukea.

                  Comment

                  Working...
                  X