Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Onko A6 2.6 V6 -96 imusarjassa irtoavia osia?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Onko A6 2.6 V6 -96 imusarjassa irtoavia osia?

Emännälle olen ostamassa A6 2.6 v6 -96 ja tuolta hausta yritin etsiä et onko tämän ikäisessä vielä sitä pelti härpäkettä imusarjassa?Tällänen laitos kyseessä http://www.nettiauto.com/audi/a6/4504682

Onko muuta erikoista mitä pitää tarkistaa koeajolla?

Tuosta A6:sta en osaa varmasti sanoa, mutta ymmärtääkseni 94 valmistettujen jälkeen ei ole enää ollut ja varmaan alkaa jo kaikista olla pois otettukin jossain vaiheessa, kun pohjat menee vaihtoon. Tyhjäkäynti pitää olla tasainen, lämpimänä noin 600-700. Jos ilmoitettu kulutus pitää paikkansa niin kohtuu kunnossa kone on. Ei tuossa autossa taida olla suuremmin vikaa kuin etuveto :)

Comment

Ok.Kiitos tiedosta.Taitaa olla myynti míesten kulutus :)
      Joo ainut puute on tuo vetämätön taka-akseli;)

Comment

Kyse lienee konekoodista. Jos se on ABC niin se härpäke on itseasiassa muovinen kiihdytysläppä-systeemi imupuolella imusarjassa joka vanhemmiten VOI kovettua ja rikkoontua/katketa sekä mennä sylinteriin kovin seurauksin. Haulla löytyy lisää karmeita tarinoita tältä sivustolta.

Itse etsisin (jollainen minulla joskun olikin) 2.8i AAH sarjan koneella saman auton. Tehokkaampi, varmempi (muuttuvakurkkuinen, ei noita kiihdystysläppiä) ja yhtä "taloudelllinen".

Comment

Working...
        X