Morjens
Isäni on kovakuntoinen ikämies (s.-33) joka diggaa vanhoja Audeja. Niinpä ostettiin hänelle mökkimatkoille sopiva jenkki-5000S kun hyvä yksilö sattui kohdalle. Vehje on -87 mallia, automaatilla ja ilmastoinnilla. Ajomäärä on vain 139 tml eli jotain 230 tkm.
Kylmäkäynnistys on hieman hankalaa: Autoon on jälkiasennettu nappi joka käsittääkseni aktivoi kk-suutinta eli rikastaa käynnistyksen hetkellä. Tuollaisten nappien kanssa pelaaminen sopii paremmin poikasille kuin ikämiehelle eli pitäisi saada palautettua paremmin toimivaksi. Yleensä tuollainen nappi kai laitetaan ohittamaan risa lämpöaikakytkin mutta sellaista ei tästä autosta löydy ollenkaan?! Tämä taitaakin olla ensimmäisiä KE-jetillä (ja lambdalla ja katilla) varustettuja lötköjä. Ohjaako ECU KE:ssä suoraan kk-suutinta? Toimiiko jetti jos ECU on ohitettu/poistettu?
Lötkömäistä supatusta kuuluu pakosarjan tietämiltä. Pakovuodot tietääkseni häiritsevät lambdaa ja aihettavat väärän seoksen mutta auto toimii lämpimänä hyvin... Jospa ECU ei ole käytössä ollenkaan?
Pihassa on joutavana -84 K-jetti. Onko kukaan muuttanut KE:tä K:ksi? Näin saisi "ryypyn" lämpöaikakytkimen eikä ECUn taakse. Sähköjä joutuu varmaan muokkaamaan jonkin verran?
Isäni on kovakuntoinen ikämies (s.-33) joka diggaa vanhoja Audeja. Niinpä ostettiin hänelle mökkimatkoille sopiva jenkki-5000S kun hyvä yksilö sattui kohdalle. Vehje on -87 mallia, automaatilla ja ilmastoinnilla. Ajomäärä on vain 139 tml eli jotain 230 tkm.
Kylmäkäynnistys on hieman hankalaa: Autoon on jälkiasennettu nappi joka käsittääkseni aktivoi kk-suutinta eli rikastaa käynnistyksen hetkellä. Tuollaisten nappien kanssa pelaaminen sopii paremmin poikasille kuin ikämiehelle eli pitäisi saada palautettua paremmin toimivaksi. Yleensä tuollainen nappi kai laitetaan ohittamaan risa lämpöaikakytkin mutta sellaista ei tästä autosta löydy ollenkaan?! Tämä taitaakin olla ensimmäisiä KE-jetillä (ja lambdalla ja katilla) varustettuja lötköjä. Ohjaako ECU KE:ssä suoraan kk-suutinta? Toimiiko jetti jos ECU on ohitettu/poistettu?
Lötkömäistä supatusta kuuluu pakosarjan tietämiltä. Pakovuodot tietääkseni häiritsevät lambdaa ja aihettavat väärän seoksen mutta auto toimii lämpimänä hyvin... Jospa ECU ei ole käytössä ollenkaan?
Pihassa on joutavana -84 K-jetti. Onko kukaan muuttanut KE:tä K:ksi? Näin saisi "ryypyn" lämpöaikakytkimen eikä ECUn taakse. Sähköjä joutuu varmaan muokkaamaan jonkin verran?
Comment