Olen laittanut 1B moottoriin Wisecon männät jotka on tarkoitettu 20valve moottoriin, ne on sorvattu tasasiksi ja veivit on 20valve moottorista. Kannen palotilat on muotoiltu ja suurennettu puristuksia vähentämään.
Propleema on siinä että pitää olla 2mm paksu kannentiiviste joka on tehty levyntyöstökeskuksella kuparista ja pehmitetty uunissa, uudet ARP pinnapultit, kuparitiiviste spray, kansi ja lohko plaanattu, mutta ei vaan kestä yli barin painetta. Puristus suhde on nyt 8.13:1
Miten sais kannen ja lohkon niin kiinni että pysyis paineet sisällä? Monikerros terästiiviste? Pitääkö kuparitiivisteen olla kova vai pehmitetty?
Propleema on siinä että pitää olla 2mm paksu kannentiiviste joka on tehty levyntyöstökeskuksella kuparista ja pehmitetty uunissa, uudet ARP pinnapultit, kuparitiiviste spray, kansi ja lohko plaanattu, mutta ei vaan kestä yli barin painetta. Puristus suhde on nyt 8.13:1
Miten sais kannen ja lohkon niin kiinni että pysyis paineet sisällä? Monikerros terästiiviste? Pitääkö kuparitiivisteen olla kova vai pehmitetty?
Comment