onko kenelläkään tietoa miten tuo tavallinen 1.8 moottori suhtautuu kun laittaa filtterin kiinni... kuulin että moottorin tietotekniikka voi kärähtää kun laittaa tehokkaamman filtterin, jolloin bensan ja ilman seos muuttuu... eli tietääkö joku onko tiedossa mitään perää? tai jos jollain on filsa kiinni niin miten on toiminut?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B5 -95 1.8 ja Kartiofiltteri
Collapse
X
-
robatzo@hotmail.comAvainsanat: Ei mitään
-
robatzo@hotmail.com
filsu on jo ostettu ja mietin lähinnä että kuinka tuo ilmamassamittari kestää sitä öljyä... tosin auto ei ole turbo (valitettavasti) eli imu pitäisi olla hieman rauhallisempaa vai kuinka. eli ku se ei ime nii lujaa nii ei sit sitä öljyäkää irtoo nii paljo (toivottavasti)
Comment
-
Comment
-
Anelkku
Noh... Kuulemma Audin ilmanputsari suodattaa ihan hyvin niille tehoille, mitä toi 1.8 vapari nyt yleensä pystyy tuottamaan... Vag:it kyllä syö noita ilmamäärämittareita ihan mielellään, vaikka olisi vaan vakioputsarikin...Toki riski suurentuu, kun vaihtaa vapaamminvirtaavan putsarin...
Comment
-
robatzo@hotmail.com
tottakai riski kasvaa.... mutta ku ei oo edes turbo nii luulis et kestäis... vai onko jollain jolla ei oo turboa nii hajonnu maffi filsun vaihdon takia?
Comment
-
-
robatzo@hotmail.com
ääniä siinä haetaan... mutta kieltämättä vähä keittää jos se sit hajoo ku eikö tuo maffi tähän autoon ollu aika kallis vai kuinka.
Comment
-
-
laarix
Minkähän kokoinen filtteri tuohon ilmasassamittarin päälle oikein sattuis sopimaan? eli kyseessä 1,8t onkose lähimainkaan 3" vai onko se minkä kokoinen?
Comment
-
robatzo@hotmail.com
selailin noita muita viestejä tosta maffista... nii näytti että tuollainen uusi maksaisi sen 400e... vai onko se mittari sama turbossa ja ilman turboa olevassa?
Comment
-
Anelkku
Tuli vaan mieleen, että kun näissä menee noita ilmamassamittareita ilmeisesti melko herkästi, niin haluaisin tietää, että miksi? ja mistä sen huomaa, että ilmamassamittari on paskana? Kiitoksia!
Comment
Comment