Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Öljynpainemittarin asennuksesta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Öljynpainemittarin asennuksesta

1.8 20v a3 kyseessä on sähkönen mittari auto gaugen smoke mallin mittari !!
    jostakin syystä en saa mittari toimimaan oikein viisari heittelee välillä hermottomasti
    mut pienillä öljyn paineilla toimiin oikein ! olen laittanut alku peräisen öljy anturin tilalle
    y-haara liittimen että saan tarvittavat liitokset auton alku peräiselle anturille ja smoke mittarin anturille!oisko kellään vinkiä mikä vois olla kytkennässä vikana?

On kyllä aika epäselvä teksti.

Comment

No mitä pitäis selventää?

Comment

Tekstin luettavuutta parantaisi huomattavasti välimerkkien ja isojen alkukirjainten oikea käyttö. Onko mittarin sähköt kytketty oikein ?

Comment

Tässä kyseinen mittari näkyy linkistä..

http://www.autogauge.com.tw/web/products/products.asp

Comment

Elikkä kyseinen homma ois edessäpäin, aattelin kysästä kerholaisilta vähän kokemus pohjalta asiasta. Eli kytkentä kaavio näyttää suht yksinkertaselta. Mutta kysymys, että onko kukaa pistäny sulaketta mihinkään väliin? vai onko turha... ja sit toinen, että mistä kannattaa ottaa/helpoiten saa tolle mittarin valolle virran. joku 12v lähde, ihä mikä vaa siis. :)

Comment

Virtalukon takaa itellä ollu tapana ottaa kaikki tai sulakerasialta.
              Ne hyppypiuhat mitä ihmiset virittelee niin ovat aivan kauheita, ja ei se sulake koskaan turha ole.

Comment

Thanks :) tiiä tarkemmi ton mittarin sisuksia, mutta tossa öp mittari kytkentä kaavio vaa on aika jännä :o. Lieneekö "2 osane" sitten. sis itse valaistus osa erikseen ja mittarin kalibrointi osa erikseen.

ehkä helpompi ymmärtää näin: mittarin valaistus osa siis; maa piuha ja sit toi 12v+ ´jännite.
                Ja toine osa: + piuha virtalukon takaa, grommet - maihin.[kaavio kehottaa tähän väliin pistää sulakkeen, oisko 5A hyvä?] kehotetaan laittaa lähelle öljynpaineanturia toi maadotus :o onkohan pakollista edes? ja sit toi itse "senderi" piuha, eli mittarilta aina tuonne öljynpaine anturille saakka. :) nii ja itse anturille oma maadotus, jos ei itse kytke maadotusta, kun pulttaa kiinni.

Ja nyt sit tuli jälkiviisautena mieleen, että tohon anturiin lienee tarvii y-/t haarotuksen? vai onko miten aebissa. AG mittarihan ilmottaa 1/8" NPT 27 kierteellä. onko tämä siis suomeksi M10x1mm? http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=65930. tuossa lisää asiasta.

Comment

Siis kehotetaanko siinä maaton väliin laittamaan sulake? Yleensä se on vähän myöhässä siellä ollessa jos jotain tapahtuu.
                  Jatkuvaan virtaan on tärkein laittaa sulake.
                  Juu, muistaakseni m10 1mm nousulla on vastaava.

Comment

1/8" NPT 27 kierteellä. onko tämä siis suomeksi M10x1mm?
                    Ei ole sama.

Comment

Nojoo näinhä tuo kaavio kehottaa. Itekkää en ole koskaa enne pistäny omii kytkentöihi sulaketta maadotus piuhoihin. Kenen insinöörin tekosia noi kaaviot... Ja mikäs ois passeli sit toho kierre ongelmaan? :)

Comment

https://www.youtube.com/watch?v=ORJGFSc2H3w. Elikkäs tuli käyty koko Karjalan kupee läpi, eikä mistään oikee löytyny kyseistä haaraa kyseisellä kierteellä. Noh viimosena menin sitten Biltemaan ja kappas kummaa sieltä löyty kyseinen T-haaralla. Hyvin pelittää... ongelmahan on, että itse audin anturille tuossa kyseisessä T-kappaleessa ei ole oikeanlaisia kierteitä. Kaikki muut päät pitää hyvin öljyn sisällä kovemmilla kierroksillakin. siispä ei tuokaan kappale ole tuohon passeli. Mielessä kävi, että pitäskö koittaa kierreteipin avulla, että pysyykö öljyt sisällä? Mutta kun haluaisin kumminkin mieluiten löytää semmoisen haaran, mikä olisi tuohon tarkoitukseen passeli. Jos jollain kerholaisella on myydä, niin viestiä vaan kehii!

Comment

Working...
                        X