2.3E 10v :ssä on temperature sender -niminen osa. Alkuperäisen osan varaosanumero on 035 919 369L. Tuo osa on nähtävästi vaihtunut useampaan kertaan, nykyjään osana on 034 919 369C .
Päätellen varaosakirjallisuudesta, tuossa on joku toiminnallinen lämpötila 118 C.
Alkuperäisessä vanhemmassa osassa oli ihan eri määrä pinnejä, onko tämä vaarallista?
Auton lämpötila nousee liikennevaloissa huomattavasti siksi, että sähköllä toimiva flekti ei lähde päälle. Vika voisi mahdollisesti olla tuossa jäähdyttäjän termostaattianturissa joka käynnistää sähkötoimisen puhaltimen. Onko tämä yllämainittu anturi juurikin tämä sama laite, vai onko kyseessä eri systeemi?
Motonetistä saa tämän sähköllä toimivan flektin käynnistävän anturin. Mikäli yllämainittu anturi ei ole tämä sama laite, niin missä se sijaitsee?
Päätellen varaosakirjallisuudesta, tuossa on joku toiminnallinen lämpötila 118 C.
Alkuperäisessä vanhemmassa osassa oli ihan eri määrä pinnejä, onko tämä vaarallista?
Auton lämpötila nousee liikennevaloissa huomattavasti siksi, että sähköllä toimiva flekti ei lähde päälle. Vika voisi mahdollisesti olla tuossa jäähdyttäjän termostaattianturissa joka käynnistää sähkötoimisen puhaltimen. Onko tämä yllämainittu anturi juurikin tämä sama laite, vai onko kyseessä eri systeemi?
Motonetistä saa tämän sähköllä toimivan flektin käynnistävän anturin. Mikäli yllämainittu anturi ei ole tämä sama laite, niin missä se sijaitsee?
Comment