olen ostamassa kakkosautoksi audi 90 2,0 20 v:tä . Autossa loppui veto totaalisesti n, 3000 rpm. Pienillä kierroksilla kone oli lähes normaali, mutta yli 4000rpm ei ottanut ajossa juuri millään. kävi kaikilla, pakokaasuarvot ok. Elikkäs veikkauksia viasta, liekkö paalu tavaraa. Eikös tuon koneen tulisi juuri innostua vasta koekeammalla kierrosluvulla?.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
tehot hukassa NM-koneesta
Collapse
X
-
Ehkä jos bensapaineen ottaisi tarkkailun alle? MAFfi tuossa vehkeessä on, ja vikakoodit pääsee lukemaan vilkuttamalla (ainakin konsernin ohjeen mukaan).
vähän offtopic
Minulla NM kipinät näyttävät karkaavan pois letkuistaan ennenkuin ehtivät tulpille asti. Teippaaminen ei auttanut - vuotavat silti. Jahka kun pääsen ko. ajopelin ääreen siirtymään niin ensimmäiseksi vaihtuvat sytkäosat ja kipinänsiirtoletkut saavat alkuperäisen kannatuskotelonsa takaisin.
Oire ilmeneni niin että kun kipinä löi läpi sotki se sitten ecun ja aiheutti ohjelman buuttauksen.
Tämä tähän asti pähkäiltyä. :)
Kone "innostuu" 4-4,5 kohdalla ja kelpaa vedättää karvan yli 7000. Ongelmana vain ei-orggislaatikon vaihteistovälitykset väärät noille alueille.
Comment
Comment