Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

tehot hukassa NM-koneesta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • tehot hukassa NM-koneesta

    olen ostamassa kakkosautoksi audi 90 2,0 20 v:tä . Autossa loppui veto totaalisesti n, 3000 rpm. Pienillä kierroksilla kone oli lähes normaali, mutta yli 4000rpm ei ottanut ajossa juuri millään. kävi kaikilla, pakokaasuarvot ok. Elikkäs veikkauksia viasta, liekkö paalu tavaraa. Eikös tuon koneen tulisi juuri innostua vasta koekeammalla kierrosluvulla?.

  • #2
    Ilmamassamittarin puhdistus tai vaihto.

    Comment


    • #3
      hintavakin

      paljonkos kyseinen laite maksanee? liikkuuko käytettyjä?

      Comment


      • #4
        Käytä search: MAF tai ilmamassamittari.
        Tietysti vika voi olla muuallakin, tuohan olikin vain arvaus. VAG COMilla näet pääseekö MAF tarpeeksi suuriin arvoihin.

        Comment


        • #5
          eipä ole tuossa 90:ssä vielä motroniccia maffivikoineen. ruiskuna on hitachi.

          Comment


            #6
            Ehkä jos bensapaineen ottaisi tarkkailun alle? MAFfi tuossa vehkeessä on, ja vikakoodit pääsee lukemaan vilkuttamalla (ainakin konsernin ohjeen mukaan).

            vähän offtopic

            Minulla NM kipinät näyttävät karkaavan pois letkuistaan ennenkuin ehtivät tulpille asti. Teippaaminen ei auttanut - vuotavat silti. Jahka kun pääsen ko. ajopelin ääreen siirtymään niin ensimmäiseksi vaihtuvat sytkäosat ja kipinänsiirtoletkut saavat alkuperäisen kannatuskotelonsa takaisin.

            Oire ilmeneni niin että kun kipinä löi läpi sotki se sitten ecun ja aiheutti ohjelman buuttauksen.

            Tämä tähän asti pähkäiltyä. :)

            Kone "innostuu" 4-4,5 kohdalla ja kelpaa vedättää karvan yli 7000. Ongelmana vain ei-orggislaatikon vaihteistovälitykset väärät noille alueille.

            Comment

            Working...
            X