Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tuplaputkiston puhallusero

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Tuplaputkiston puhallusero

Omistan 2.8 quattro C5 audin ja olen kummastellut kun tuplapakoputkistosta toinen puoli on todella selvästi vaimeampi pakokaasujen ulostulon suhteen. Tyhjäkäynnillä oikealta puolelta hyvä jos huomaa jonkinlaisen kaasun vireen putken päästä.
    Olen vaihtanut ko. puolelle katalysaattori putken sekä keskivaimentimen, mutta ongelmaani se ei ole vaikuttanut.

Vai onko tämä ongelma vai ominaisuus? Olen kuullut sellaisiakin kommentteja.

Voiko jossain olla vielä jokin tukos vai olisiko koneen puolelta saatavilla jonkinlainen selitys?

tuleeko putket moottorista asti erillään vai haarautuuko kahdeksi välillä?

Comment

Kyllä ne tulee moottorilta asti erillään. Keskivaimentajalla ne käyvät vierekkäin, mutta minusta ne eivät sekoitu siinä.

Comment

Jos kysessä on V6-koneinen C5, niin varmasti sekoittuu just siinä keskivaimentimen hujakoilla. Joten sulla on tukos siitä taaksepäin. Itsellä on ollut kahdessa V-koneisessa toinen takaänkkäri täynnä kattirojua...

Comment

Okkei, kiitos vastauksesta. Olen itsekkin vähän epäillyt sitä samaa. Pitää ruveta Saksan markkinoita tutkailemaan takapöntön kiilto silmissä.

Comment

Eikä tarvii. Pönttö irtikatki ja kolistelemaan rojut lattialle. Käyt jossain nyrkkipajahitsaamossa, ottavat varmaan muutaman kympin katkaisu/uudelleen hitsaus. Näin tähän munkin kutoseen tehtiin kesällä.

Comment

Working...
            X