Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Suutin rikki/tukossa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Suutin rikki/tukossa?

    Miten voi todeta onko suutin rikki? Vag com antaa seuraava;

    2 Faults Found:
    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
    P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
    16687 - Cylinder 3 Misfire Detected


    On koitettu uudella tulpalla ja toisella puolalla tuota 3sylinteriä saada hereille mutta samaa herjaa ja auto käy huonosti. Myös CAT valo vilkkuu tasaiseen tahtiin.

    Eli onko muita mahdollisuuksia vielä kun tuo suutin?

  • #2
    Tulpanjohdot?

    Comment


      #3
      Jukka, tässä koneessa ei ole virranjakajaa niin kannattaa vähän suodattaa omaa tekstiä ennen kuin alkaa laukomaan.

      Seuraava todennäköinen syyllinen lisalla on sytytyksen pääteaste. Kokeilepa vaihtaa niitä päittäin. Jos/kun vika siirtyy toiseen sylinteriryhmään niin löysit vian.

      http://speed-autoteile.fi/index.php?...product_id=619

      Comment


        #4
        Laittasin listalle myös toisen Lambdoista.
        Tossa mun A8:n ongelmista juttua. http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=39827

        Ehkä se pääteaste vois olla ykköskohde.

        Comment


        • #5
          Noniin, nyt on pääteaste vaihettu ja yhdestä puolasta pääsi savut pihalle. Mistä ihmeestä saan puolia tuohon? Koivunen yms koluttu ja osia tilattu mutta aina tulee väärää tavaraa..

          Puolassa seuraavat merkinnät;

          077 505 105

          0 040 100 012

          Comment


          • #6
            motonetistä passiivipuola pitäs käyä. vastuu siirtyy kuulijalle ja käy tarkistaan paikanpäällä onko samaa näköä..

            vinkkinä vain ; mulla oli tos noita AKG/ABZ-puolia 8kpl, veljelle lahjoitin aikoinaan 4kpl AEB-moottoriin ja hieanosti uppos ku vanahaan ihmiseen.

            mielestäni se ois tämä :
            http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/101152/1

            mitä lie maksaa marmorilla, harvoin ovat ylivoimaisen kalliita sielläkään.

            Comment


            • #7
              Voiko rikkinäinen pääteaste rikkoa puolan? Uusi puola paloi samantien kun laittoi auton käyntiin...vai johtuuko tämä mahdollisesti väärästä puolasta?

              Comment


                #8
                Kyllä voi, jos syöttää jatkuvaa latausta puolalle.

                Comment


                • #9
                  Nyt on vaihdettu pääteasteet,puolat ja tulpat. Nyt herjaa kolmos sylinteriä.. mittailin puolalle tulevia johtoja ja niihin ei tule mitään virtaa.. Mikähän nyt mättää?
                  Viimeksi muokannut JonsQ; 3.1.2012, 21:16.

                  Comment


                  • #10
                    noh, tulee mieleeni epäilys kastuneesta ekun kammasta ja sieltä sitten väärään paikkaan hyppäävästä pienestä sähköstä. Tarkista ekukotelo ja kampaliittimen kunto, matkustajan puolella siin rintapellin luona olevassa kotelossa.

                    Comment


                    • #11
                      Noh vikahan oli alunperin näissä vanhoissa sytkäpäätteissä.. ja uudet mitkä tilattiin paikalliselta OSASET jopparilta olivat aivan sutta ja sekundaa. Vähän kyllä vituttaa kun myyvät tollasta paskaa, ja vielä kalliiseen hintaan. Noh mutta nyt audi pelaa taas.. orkkis päätteillä.

                      Comment

                      Working...
                      X