Miten lämpimänä teillä muilla käy 2.4 kone? Ulkolämpötila on +1 ja kone ei kaupunki- tai maantieajossa lämpene 90 asteeseen vaan jää noin 90 asteen sitä edeltävän viivan väliin. Onkohan termostaatti juminut?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 2.4 multi -05 termostaatti
Collapse
X
-
Kiitos tiedosta. Olen ostanut auton viikko sitten ja lämmöt eivät ole nousseet koko aikana tuon korkeammaksi, paitsi paikallaan tyhjäkäynnillä. Heti liikkeelle lähdettäessä lämmöt alkavat tippua.
Auto kävi eilen myyjaliikkeessä ja heidän mukaan nuo matalat lämmöt ovat normaalit. Olen itsekin sitä mieltä, että termostaatti ei toimi. Pitää huomenna soittaa myyjäliikkeeseen.
Comment
-
Ketjusta saa kuvan, että myyjäliike ei olisi ollut halukas korjaamaan termostaattia, mutta todellisuudessa mitään epäselvyyttä tai ongelmaa ei ilmennyt. Myyjäliike on hoitanut vastuunsa loistavasti ja termostaatti ei myöskään jäänyt viimeiseksi ongelmaksi joka autossa ilmeni. Muita ongelmia:
- Konehuoneesta kuului vaimea vikinä kone käynnissä. Huollon toteamus oli, että hihnankiristin/kiristimet vaihtoon.
- Lisäjarruvalossa kontaktihäiriö.
- Kylmästartissa -5 asteessa ja kylmemmässä noin puoli sekunttia kuulunut jakoketjujen ääni.
Myyjäliike korjasi omaanlukuunsa kaikki ylläolevat virheet ilmaan mitään mutinoita. Kaikki jakoketjut ja kiristimet vaihdettiin. Näiden lisäksi korjattiin vielä pyytämättä kiveniskeymä tuulilasista sekä sain viimasuojat keulaan ilmaiseksi. Voi sanoa, että kalliiksi olisi tämä auto tullut yksityiseltä ostettuna ja pienemmän liikkeen kanssa olisi todennäköisesti joutunut itse osallistumaan kustannuksiin.
Comment
Comment