Suunnitelmissa on hankkia automaatilla varustettu S4/S6 20 venttiilisellä koneella. Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon kyseisessä yhdistelmässä? Kilometrit,huollot, omistajan suku-puoli. Mistä tunnistaa varman pommin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Automaattivaihdelaatikoista?
Collapse
X
-
Automaatti ei ole ihan kestävintä laatua.
Kunhan vaihtelee pehmeästi, eikä tunnu sekoilevan, ja edes joskus on öljyjä vaihdellu, osta pois.
Alta kannattaisi päästä katsomaan, että vuotaako mistä ja mitä. Toki nuorinkin yksilö on nyt jo sen 15v wanha, eli muoviosat ovat hapertuneet jne. Tämä kyllä on varmaankin tuttua tuon 200:n kanssa :D
-
Laatikon huoltohistoria. löytyykö öjytikkua, suotimia ja öljyjä vaihdettu...
Miten "nätisti" vaihtaa, löytyykö kaikki vaihteet ajossa.
Sitten lähteekö matelemaan hissukseen eteenpäin tai taaksepäin, kun laskee jalan jarrulta pois.
Hyviä vuotokohtia tuossa laatikossa on vetareiden ja kardaanin stefat.
Ja jos laatikko on sama, mitä V8:ssa, niin sitten jakolaatikosta etuperään lähtevän "etukardaanin" stefat.
Comment
-
Mielestäni noi urs4/urs6 automaattilaatikot on kestäviä, kestävämpiä kuin esim. C5:n askit.
Mahtaako ne olla huonompia kuin urssin manuaalit, aika tasan yhtä paljon olen mielestäni lukenut noita rikkoja molemmista vaihtoehdoista täällä (manuaalissa ei siis välttämättä varsinaisia laatikkorikkoja, vaan muuta).
Toki korjaushinnat taitaa sitten olla eri summissa.
Eihän nekään toki ilman huoltoa mitään ikuisuuksia kestä.
Comment
Comment