Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pikaisia vastauksia keulakolaroidun s4 mahdollisesti hajonneista osista.

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Pikaisia vastauksia keulakolaroidun s4 mahdollisesti hajonneista osista.

    Kysysin vielä viisaimmilta, mitä kaikkea on mahdollisesti mennyt rikki kun ajoin vasemmalta tulleen bemarin takarenkaaseen oman -01 b5 s4 sedan audini.
    Bemarikuskin Pohjola siis korvaa vahingot, kertakorvauksena tulen ottamaan, josseivät he lunasta Audia. Vahingoista sen verran, että puskuri aivan säpäleinä, xenonumpiot naarmuilla, konepellissä iso painauma+valojen kohdalta taipunut alaspäin, syyläri vuoti nesteet pihalle, konehuoneessa poikittainen palkki, mihin kiinnittyy umpiot ja konepellin lukko niin on murtunut ja taipunut.
    Huomenna auto menee siis pörhölle, ulkoiset vauriot heidän on helppo nimetä, syyläri luultavasti kanssa. Auto osui enimmäkseen kuskin puolelle, mitäköhän tuolta kuskin puolelta syylärin lähettyviltä saattaisi löytyä? Välijäähyn saavat kyllä kans tarkistaa ja aurauskulmien katsominen+rungonmittaus olisi tarkoitus vaatia.
    Olisiko kellään mitää viimehetken protipsejä, jottei sitten tule ikäviä yllätyksiä kun autoa alkaa laittamaan takaisin kuoseihin?

  • #2
    Eiköhän ne siellä pörhöllä kerro mitä kaikkee menny rikki.

    Comment


    • #3
      Näin sitä itsekkin haluaisi uskoa, seuraavaa väitettä en perusta minkäänlaisiin faktoihin, on vain semmoinen fiilis, että nää vakuutusyhtiöt tekis aika tiivistä yhteistyötä näitte merkkiliikkeitten kanssa. Nimimerkillä tänään vakuutustarkastaja sano mulle yhden puhelun aikana noin 4-5 kertaa, että eikö se kannattas korjauttaa siellä pörhöllä.. Tuntuu jotenkin hullulta, että vakuutusyhtiö kertakorvauksessaan joutuu antamaan vähemmän rahaa pois, mutta silti haluaisivat normaalisti kalliimman vaihtoehdon. Itse kuvittelisin että aika hyvät diilit näillä on, eise muuten pitäisi noin vaikeaa olla. Mutta huomennapa toivon mukaan ollaan viisaampia..

      Comment


        #4
        Ainahan jakopää on myös varassa tommosissa kolareissa. Itse korjauttaisin merkkikorjaamolla jolloin vastuu pysyy korjaamolla jos tulee yllätyksiä jälkeenpäin.

        Comment


        • #5
          Sivuosumassa tuolleen se puskurin runko näkyy herkästi repivän aisoja sivulle, siis jos vähän syvempään keula painuu. Sillon tuon ikäiset menee herkästi lunariin. Tässäkin jos mehut tulleet pihalle, taitaa kehikkoa myöten mennä kaikki uusiksi.

          Comment


          • #6
            Olen kolarikorjannut keulamällätyn A6 2.7TT:n. Ihme on jos umpioiden kiinnikkeet ovat säilyneet ehjinä. Kuitenkin veikkaisin ettei autoosi ole mitään pahempia sisäisiä vaurioita tullut.

            Comment


            • #7
              Olkavarret on hyvä mitata itsellä väänty kun kävin vaan ojan puolella.

              Comment


                #8
                Itse jättäisin merkkarin hoiviin jos vaan ei ole lunariin menossa. Miksikö - ei tarvitse itse stressata, tulee vaihdettua kaikki tarpeellinen orkkisosia käyttäen sekä saa asialliset dokumentit korjauksesta, ja mikä tärkeintä: vastuu korjaamolla ja takuu töille. Toki jos haluaa elämään jännitystä, voi ottaa kertakorvauksen ja korjata itse/nyrkkipajalla...

                Muutama tonni menee helposti vaikkei tekniikka olisi ottanut kipeää - ja jos on niin taitaa lunari kutsua. Itsellä kävi juuri samantyyppinen tapaus, joskin huomattavasti lievempi (vauriot hädin tuskin näki päälle päin) ja silti vaihtui puskuri+konepelti+xenonumpio+kliman lauhdutin+poikkipalkki jne. Nyt 1,5v jälkeen olen tapellut merkkikorjaamon kanssa kun kylmäainetta vuotaa pois, ja näyttää siltä että menee joko vakuutusyhtiön tai korjaamon piikkiin.

                Comment


                • #9
                  Tiedän sen, että huoleton vaihtoehtohan se olisi sinne pörhölle jättää. Kuitenki auto olisi keväällä mennyt viimeistään ylimaalautukseen, pörhön en anna sitä maalata kokonaan, koska niin arvokkaalle työlle tämän auton kohdalla en näe tarvetta. Tämmöisen "nyrkkipajan" maalari, saa kyllä minua itseäni tyydyttävän pinnan aikaiseksi, tiedän että erittäin pätevä maalari kyseessä, tehnyt mulle aikasemminki maalaustöitä. Mutta enivei, jos tosta jotai aletaa maalaileen se maalataan kokonaan ja thatsit. Oli tänään työn vastaanottajan naama vähän venähtänyt, kun ei nimeä laitettukkaan alle soppariin, jonka mukaan he saisivat aloittaa työn kun tarkastus on tehty ja vakuutusyhtiöltä lupa..

                  Comment


                    #10
                    Kukin tyylillään. Vaikka en ihan välttämättä tajuakaan: Itse antaisin liikkeen korjata kolarivauriot ja maalata uuden konepellin, puskurit, mahdollisesti etummaiset kylkipalat (kaaret yms.) - ja sitten vie auton ehjänä sopivalla ajalla sinne tutulle maalarille, joka maalaa loput mikäli tarvetta on.

                    Comment


                      #11
                      .. tai maalautat loput lisätöinä. Toki jos yrittää vaan saada tuossa ilmaisen ylimaalauksen, niin siitä vaan itse korjaamaan. Omalle työlle ei kannata laskea hintaa siinä kohtaa. Samoin kannattaa varautua ynseään suhtautumiseen myyntihetkellä. Itse ainakin luottaisin merkkiliikkeen korjaamaan enemmän, kuin random harrastajan halvalla tekemään.

                      Comment


                      • #12
                        En todellakaan näe mitään järkeä tämän arvoiseen autoon teetättää suurinta osaa auton maalautuksessa pörhöllä. Tottakai tiedän sen, että myyntihetkellä epäilykset herää, ehkä vain eniten vituttaa suhtautuminen näihin pienempiin tekijöihin. Samat koulut he ovat käyneet kuin ne, joiden työhaalareissa lukee Pörhö. Muutenkin suurinosa näistä merkkikorjaamoista tarjoavat vain valohoitoa autolle, tiedän tapauksen mistä audin soitinta revittiin kaksi tuntia pois "merkkiliikkeessä". Mielummin vien autoni semmoiselle ihmiselle joka tietää vähän erikoisemmista autoista jotain, jonka leipä on kiinni siinä, että tekee työn varmasti kunnolla. Toisekseen, hän ei ota laskutuslisää työhaalareihin tehdyistä painatuksista.

                        Ihmettelen suuresti kun ei vakuutustarkastajan vinkuminen riitä, tulee merkin foorumille ja osalla täällä sama meno jatkuu, vaikka en edes kysynyt mitä minun kannattaisi tehdä. Joten periaatteessa kaikki tämä keskustelu on suurta offtopiccia. Eikös foorumin säännötkin sano sitä, että pysytään aiheessa, moderaattoriarto?
                        Ja ottakaa myös huomioon että kyseessä on 10v vanha auto, jonka arvo ei paljon yli 10k€ enää ole.
                        Tilanne olisi eri jos ässäni arvo olisi yli 20k€.
                        Sitäpaitsi tuohon pitää muutakin pientä remppaa tehdä, joten mielummin hoidan ne samalla, niitäkään en ole pörhöllä teetättämässä.

                        Comment


                          #13
                          Ei kannata niitä herneitä nyt ihan niin pitkälle imaista, saithan jo kiireellisenä pyytämäsi arvauksetkin vastauksina. Kukaan täältä ei näkemättä voi vaurioita arvioida, ja todellisen tilanteen tietää vasta kun keula on purettu - eikä välttämättä silloinkaan. Kukaan ei myöskään ole haukkunut pikkupajoja/maalaamoja tai mitä niissä tehdään - sen keksit ihan itse. Jos otat sen offtopicina tai päänaukomisena, että joku ehdottaa kolarivaurioiden korjaamista merkkikorjaamossa jo ketjussa mainituista syistä, se on ihan oma ongelmasi.

                          Itse olen käyttänyt 90% juurikin pieniä korjaamoja / maalaamoita erinäisistä syistä, mutta kolarikorjaukset joissa on riski piileville teknisille vaurioille ovat IMO oma lukunsa. Yksikään pikkupaja eikä myöskään vakuutusyhtiö kertakorvauksen kyseessäollessa ota vastuuta siitä, jos vaikka puolen vuoden päästä huomaat kolarista tai sen korjauksesta luultavasti johtuvan vian. Puhumattakaan jos korjaukset tekee itse.

                          Harrastaminen on toki asia erikseen, ja siitä tässä lienee kyse kun selvästi koitetaan kolarikorvauksilla maksaa myös muuta kuin kolariin liittyvää säästämällä korjauskuluissa. Kukaan ei sitä ole kieltänyt, mutta kannattanee varustautua hieman vähemmän kireillä hermoilla niissä hommissa.

                          Comment


                          • #14
                            En pyytänyt ketään kertomaan mitä tuosta autosta on paskana, vaan mitä sieltä olisi mahdollisesti voinut mennä rikki. Ehkä jätän tähän vastaamatta nii ei tarttis sun vetää kans herneitä.. Edellinen kirjoittamasi teksti on aivan täysin mielikuvituksen tuotetta, eikä vastaa millään tavalla todellisuutta. En jaksa enää vain kertoa mielipiteitäni, koska ne käännetään päinvastaisiksi asioiksi asioiksi seuraavassa viestissä.

                            Comment


                            • #15
                              Eli eka kyselet mitä saattaa olla vikana ja kun kukaan ei tietääkseni omaa ennustajan taitoja tällä foorumilla nii et saa tarkkaa vikalista selostusta. Mielummin kannattaa korjauttaa pörhöllä ja säästää rahaa/aikaa kerta menee vakkarin piikkiin. Viet sitten joskus hamassa tulevaisuudessa sinne ylimaalaukseen. Kolari on aina kolari ja saattaa mennä aikaa et löytyy jotain ylläripylläri vikoja. Ja jos vakkarin tarkastaja suosittelee korjaamista pörhöllä nii eikös se kannata "asiantuntiaa" kuunnella.

                              Vaikka kyseessä ei ole +20k auto nii kannattaako se leikkiä turvallisuudella? Jos siellä onki jotain oikeesti menny sököksi jota nyrkkipaja/kaveri tms ei huomaa nii seuraava mälli saattaakin olla se viimeinen...

                              Comment


                                #16
                                Monicalta aikast hyvää tekstiä! Ihan järkisyistä tässä porukka tuota Pörhöä ehdottelee, vaikka siitä tässä ei alunperin kyse ollutkaan.
                                Varsinkin kun kerta vastapuolen vakuutus tuon lystin kustantaa, ni ei kyl mee mun tajuntaan että miksi pitäisi jonnekkin nyrkkipajalle lähteä nysväämään.
                                Periaatekysymys vissiinki...Ei sitte enempää herneitä nenään, eihän...

                                Comment


                                • #17
                                  Säästääkö tuossa sitten miten paljon? Kertakorvaushan on muistaakseni x0% oletetusta korjauskustannuksista, eikös? Toki merkkarin hinnat on mitä on..

                                  Comment


                                    #18
                                    Aika mahdotonta se on arvata että mitä sieltä on mahdollisesti mennyt rikki, varsinkaan kun ei ole edes kuvia.

                                    Tiedän tapauksia joissa rikki on esim mennyt kardaanin etupään nivelen "kuulakori", sitäpä ei ihan helpolla tajua katsoa. Ja sitten laatikon korvakkeita, koneen tukikumeja, öljypohjaa, veiviä, lohkoa, mäntää (öljynsuodattimeen osui sitä ennen) jne. Riippuen ihan mällistä, kuun asennosta ja ties mistä, voi siellä olla paljon tai vähän rikki.

                                    Comment


                                      #19
                                      Alkuperäinen kirjoittaja giri
                                      Ihmettelen suuresti kun ei vakuutustarkastajan vinkuminen riitä, tulee merkin foorumille ja osalla täällä sama meno jatkuu, vaikka en edes kysynyt mitä minun kannattaisi tehdä. Joten periaatteessa kaikki tämä keskustelu on suurta offtopiccia. Eikös foorumin säännötkin sano sitä, että pysytään aiheessa, moderaattoriarto?
                                      Olet varsin oikeassa. Tarkoitukseni ei ollut arvostella pikkupajoja, eikä vastustaa harrastamista. Mainittu kritikki koskee halvalla, voitontavoittelu mielessä, korjattua kolarivauriota autoon, joka laitetaan samantien kiertoon. Näistähän tässä ei siis ollut kyse, eikä kysymys, joten pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa.

                                      Aiheeseen liittyen, kuten moni muukin on jo maininnut, mahdollisten vaurioiden arviointi helpottuu paljon, jos on edes kuvia nähtävillä, itse kohteesta puhumattakaan.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Nyt osittain olen saanut sellaisia vastauksia joita toivoin ja olen ehkä antanut väärän kuvan minkälaisesta vauriosta on kyse. Vauhtia itsellä oli 20-30 törmäyshetkellä, liukkaalla kelillä bemari spinnasi samantien ja en usko että sieltä syvemmältä mitään suurempia yllätyksiä tulee. Edes valoumpio ei mennyt säpäleiksi, pahat naarmut vaan. Enemmän pelottaa se, että mitä tässä törmäyskohdan välittömässä läheisyydessä on ja oikeastaan sen takia kyselen, että voin pörhöltä kysyä ovatko he tarkistaneet sen ja sen osan kunnon. Jos vauhtia olisi ollut 20-30kmh enemmän ja lunastukseen auto ei menisi, silloin ehdottomasti antaisin merkkiliikkeen hoitaa korjauksen. Nyt kun se oli vain sellainen pieni töytäisy, joka aiheuttaa lähinnä kosmeettisia haittoja, ajattelin hoitaa tämän muuta kautta.
                                        Toisekseen, ei tulla hyväksymään kertakorvauspäätöstä ennenkuin ollaan purettu keulaa hieman enemmän ja vielä tarkastettu vahingolle alttiita olevia osia. Jos näitä löytyy, se pystytään sisällyttämään kertakorvaukseen.

                                        Ymmärtänette suuren vitutuksen siitä johtuen, että on päättänyt tehdä asian jollain tietyllä tavalla ja kysyessään jostain toisesta asiasta, tulevat ihmiset kertomaan miten teen väärän ratkaisun, tietämättä edes millaisesta vauriosta on kyse.

                                        Ugemille sen verran, että kertakorvaus pohjolassa toimii siten, että he maksavat osien hinnat ja työstä 40e/tunti, työstä maksetaan niin paljon kuin merkkiliikkeellä ohjeaikojen mukaan siihen menisi. Tämäkin luultavasti aika yhtiökohtaista.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Eli eka kyselet mitä saattaa olla vikana ja kun kukaan ei tietääkseni omaa ennustajan taitoja tällä foorumilla nii et saa tarkkaa vikalista selostusta. Mielummin kannattaa korjauttaa pörhöllä ja säästää rahaa/aikaa kerta menee vakkarin piikkiin. Viet sitten joskus hamassa tulevaisuudessa sinne ylimaalaukseen. Kolari on aina kolari ja saattaa mennä aikaa et löytyy jotain ylläripylläri vikoja. Ja jos vakkarin tarkastaja suosittelee korjaamista pörhöllä nii eikös se kannata "asiantuntiaa" kuunnella.

                                          Vaikka kyseessä ei ole +20k auto nii kannattaako se leikkiä turvallisuudella? Jos siellä onki jotain oikeesti menny sököksi jota nyrkkipaja/kaveri tms ei huomaa nii seuraava mälli saattaakin olla se viimeinen...
                                          Ja tähän epäkohtaan haluan vielä puuttua, en ole missään vaiheessa siis pyytänyt ketään lähettämään mulle vikalistaa, kysyin vain onko jollain tietoa/kokemuksia minkälaisia vahinkoja tuonne kohdille saattaisi tulla tälläisessä tapauksessa. Edellisessä viestissäni näet syyn mihin tarvitsisin näitä tietoja.

                                          Sovitaanko näin, että jokainen tekee omat päätökset itsenäisesti, halutessaan kuulla toisten mielipiteet niin kysytään niistä suoraan. En minäkään tule kaupassa sanomaan sulle että älä osta tuota valion maitoa, mielummin kannattaa ostaa tuota ingmanin maitoa.

                                          Comment


                                          • #22
                                            kysyin vain onko jollain tietoa/kokemuksia minkälaisia vahinkoja tuonne kohdille saattaisi tulla tälläisessä tapauksessa
                                            On erittäin epätodennäköistä että joku on mällänny prikulleen samanlaisen auton, samanlaisessa tilanteessa samaisella vauhdilla etc. Tietenkin voidaan vertailla et mulla meni tää ja tää silloin rikko mutta vaikka autot on samanlaisia niitä on erilailla huollettu,ajettu yms. Jostain on voinut mennä pahemmin jotain kun toisesta vaikka tilanne olisi suunnilleen samanlainen.

                                            Tässä sulle pieni esimerkki:
                                            6.1.2011 sain rattijuopon kolmion takaa meidän ex-mazdan kylkeen. Vauhtia oli mulla n.50km/h (mittrai virhe saattaa olla) Tämä kolmion takaatullut kopasi mazuunin etuloksua ja "työnsi" minut ojaan. Päällepäin näytti että loksussa lommu ja umpion muovi irtosi ja pieni halkeama puskuriin.Päältäpäin katottuna ei edes huomaa että mitään vakavaa olisi tullut (Kuva ohessa kolaripaikalta)
                                            Vastapuoli ilmoitti nopeudekseen n.20km/h kiihdytys tilanne.

                                            No sitten ku vietii vakkari tarkastajalle alkoikin kivoja ylläreitä löytymään.
                                            Ala ja ylätukivarsi vääntynyt,aurauskulmat,vanne mutkalla,pakoputki länässä,iskarin yläpää revennyt yms. Myös kone oli rääkässyt hienosti rajoittajaa vasten ja ton kolarin jälkeen (muistaakseni seuraavana päivänä alkoi oireilee) ei ollut enää ihan terveen kuuloinen. Jotenkin olin siis onnistunut runttaa kaasun lattiaan jolloin kone oli ottanut hieman itteensä ku rajotinta vasten huutanut.

                                            Pointtini on tässä että vaikka kaikki olisi päällepäin kunnossa ja keulan purettuakin näyttää hyvältä ei tarkoita ettäkö ei olisi voinut (huom painotan sanaa VOINUT) mennä ketuillee, ja kaikki viat ei välttis heti ilmaannu vaan voi mennä aikaa. Yhtälailla se voi ihmisellekkin ilmaantua oireita jopa puoli vuottakin kolarin jälkeen.

                                            En usko että kukaan haluaa että kiskot herne-maissi-paprikaa pillillä nenään vaan koittavat antaa neuvoja miten kannattaa toimia. Mutta tietenkin saat toimia autosi kanssa niin kuin haluat.Ja pieni lisäys. Ei se vauhti vaan äkkipysähdys...
                                            Attached Files

                                            Comment


                                              #23
                                              Ja kannattaa kysyä paljonko koko auton ylimaalaus maksaa, jos se kerran on maalarille jo menossa kolarin jäljiltä. Monesti saa alennusta aika paljonkin verrattuna siihen, että veisi ehjän auton maalattavaksi.

                                              Comment


                                              • #24
                                                Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti
                                                On erittäin epätodennäköistä että joku on mällänny prikulleen samanlaisen auton, samanlaisessa tilanteessa samaisella vauhdilla etc. Tietenkin voidaan vertailla et mulla meni tää ja tää silloin rikko mutta vaikka autot on samanlaisia niitä on erilailla huollettu,ajettu yms. Jostain on voinut mennä pahemmin jotain kun toisesta vaikka tilanne olisi suunnilleen samanlainen.

                                                Tässä sulle pieni esimerkki:
                                                6.1.2011 sain rattijuopon kolmion takaa meidän ex-mazdan kylkeen. Vauhtia oli mulla n.50km/h (mittrai virhe saattaa olla) Tämä kolmion takaatullut kopasi mazuunin etuloksua ja "työnsi" minut ojaan. Päällepäin näytti että loksussa lommu ja umpion muovi irtosi ja pieni halkeama puskuriin.Päältäpäin katottuna ei edes huomaa että mitään vakavaa olisi tullut (Kuva ohessa kolaripaikalta)
                                                Vastapuoli ilmoitti nopeudekseen n.20km/h kiihdytys tilanne.

                                                No sitten ku vietii vakkari tarkastajalle alkoikin kivoja ylläreitä löytymään.
                                                Ala ja ylätukivarsi vääntynyt,aurauskulmat,vanne mutkalla,pakoputki länässä,iskarin yläpää revennyt yms. Myös kone oli rääkässyt hienosti rajoittajaa vasten ja ton kolarin jälkeen (muistaakseni seuraavana päivänä alkoi oireilee) ei ollut enää ihan terveen kuuloinen. Jotenkin olin siis onnistunut runttaa kaasun lattiaan jolloin kone oli ottanut hieman itteensä ku rajotinta vasten huutanut.

                                                Pointtini on tässä että vaikka kaikki olisi päällepäin kunnossa ja keulan purettuakin näyttää hyvältä ei tarkoita ettäkö ei olisi voinut (huom painotan sanaa VOINUT) mennä ketuillee, ja kaikki viat ei välttis heti ilmaannu vaan voi mennä aikaa. Yhtälailla se voi ihmisellekkin ilmaantua oireita jopa puoli vuottakin kolarin jälkeen.

                                                En usko että kukaan haluaa että kiskot herne-maissi-paprikaa pillillä nenään vaan koittavat antaa neuvoja miten kannattaa toimia. Mutta tietenkin saat toimia autosi kanssa niin kuin haluat.Ja pieni lisäys. Ei se vauhti vaan äkkipysähdys...
                                                Jotenkin tuntuu että ko. henkilö ei jotenkin ymmärrä mitä olen kertonut aikaisemmassa viestissä, tai sitten tää on vaa helvetin huono trolli.
                                                Tunnen suurta myötähäpeää sanomisiasi kohtaan, mun mielestä tommosia itsestäänselvyyksiä ei ole tarvetta erikseen mainita.

                                                Voitasko sopia että seuraavan viestisi laitat mulle yvllä, ku se näyttää olevan ylivoimaisen vaikeaa pysyä asiassa.


                                                JanManille sen verran, jos tarkoitat pörhöä, en ole jättämässä sitä sinne maalattavaksi. Auto tullaan ylimaalaamaan kokonaan erään autonmaalausalan yksinyrittäjän toimesta.

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Miksi sitten kysyä neuvoja, jos asenne on se että kaikki vastaukset ovat automaattisesti vittuilua, eikä mikään muu vaihtoehto kuin se omassa päässä jo valmiiksi kehitetty kelpaa?

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Alkuperäinen kirjoittaja JanMan Näytä viesti
                                                    Miksi sitten kysyä neuvoja, jos asenne on se että kaikki vastaukset ovat automaattisesti vittuilua, eikä mikään muu vaihtoehto kuin se omassa päässä jo valmiiksi kehitetty kelpaa?
                                                    Tässä nyt on vaan se tilanne, etten ole kysynyt kenenkään mielipidettä yhtään mihinkään. Tekninen kysymys, johon halusin saada teknisiä vastauksia. Porukka tulee tänne pätemään siitä, että teen väärin jos haluan hoitaa auton muut huollot ja maalauttaa sen samalla kun kolarivahingot korjataan. Opiskelijalla ei ole varaa pörhöllä näitä tehdä. Vituttaa ihmisten luetunymmärtämisen vajaa taito. Ymmärsitkö?

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Nyt loppui tämä jänkääminen.

                                                      Comment

                                                      Working...
                                                      X