Kysysin vielä viisaimmilta, mitä kaikkea on mahdollisesti mennyt rikki kun ajoin vasemmalta tulleen bemarin takarenkaaseen oman -01 b5 s4 sedan audini.
Bemarikuskin Pohjola siis korvaa vahingot, kertakorvauksena tulen ottamaan, josseivät he lunasta Audia. Vahingoista sen verran, että puskuri aivan säpäleinä, xenonumpiot naarmuilla, konepellissä iso painauma+valojen kohdalta taipunut alaspäin, syyläri vuoti nesteet pihalle, konehuoneessa poikittainen palkki, mihin kiinnittyy umpiot ja konepellin lukko niin on murtunut ja taipunut.
Huomenna auto menee siis pörhölle, ulkoiset vauriot heidän on helppo nimetä, syyläri luultavasti kanssa. Auto osui enimmäkseen kuskin puolelle, mitäköhän tuolta kuskin puolelta syylärin lähettyviltä saattaisi löytyä? Välijäähyn saavat kyllä kans tarkistaa ja aurauskulmien katsominen+rungonmittaus olisi tarkoitus vaatia.
Olisiko kellään mitää viimehetken protipsejä, jottei sitten tule ikäviä yllätyksiä kun autoa alkaa laittamaan takaisin kuoseihin?
Bemarikuskin Pohjola siis korvaa vahingot, kertakorvauksena tulen ottamaan, josseivät he lunasta Audia. Vahingoista sen verran, että puskuri aivan säpäleinä, xenonumpiot naarmuilla, konepellissä iso painauma+valojen kohdalta taipunut alaspäin, syyläri vuoti nesteet pihalle, konehuoneessa poikittainen palkki, mihin kiinnittyy umpiot ja konepellin lukko niin on murtunut ja taipunut.
Huomenna auto menee siis pörhölle, ulkoiset vauriot heidän on helppo nimetä, syyläri luultavasti kanssa. Auto osui enimmäkseen kuskin puolelle, mitäköhän tuolta kuskin puolelta syylärin lähettyviltä saattaisi löytyä? Välijäähyn saavat kyllä kans tarkistaa ja aurauskulmien katsominen+rungonmittaus olisi tarkoitus vaatia.
Olisiko kellään mitää viimehetken protipsejä, jottei sitten tule ikäviä yllätyksiä kun autoa alkaa laittamaan takaisin kuoseihin?
Comment