maffia vaihtoon
Kokeilin nyt tuossa omassa AEB koneessa sitä konstia, että MAF johto irti ja koe ajolle.
Meno ei ainakaan parantunut yhtään, jos kaasua yritti laittaa vähänkin niin kone hyyty heti. Pohjaan jos polkasi niin kuulu vaan BOO ja pää löi tuulilasiin. Eli kone käytännössä sammui jos kaasua löi yli puolenvälin.
Onkohan tollanen käytös nyt sitten ihan normaalia?
MAF paikallaan n. 3000 kiekan kohalla häviää vedot kokonaan ja n. sekunnin päästä taas mennään ja tätä jatkuu n. 4500 kiekan kohille. Jotenkin tuntuu että tuolla kovemmilla kiekoilla ei vetoa ole niin paljon kun pitäs.
Paineet pysyy tasaisesti 1.0 - 1.2 kohilla vähän yli kahesta tonnista ylöspäin.
Kolmosella loggasin tuon ilmamäärän ja 169 g/s tais olla paras tulos. Koneessa on ilmeisesti BSR lastu (hämähäkki virityksestä päätellen), kkk04/15 ja paksumpi putki catilta eteen päin.
Kokeilin nyt tuossa omassa AEB koneessa sitä konstia, että MAF johto irti ja koe ajolle.
Meno ei ainakaan parantunut yhtään, jos kaasua yritti laittaa vähänkin niin kone hyyty heti. Pohjaan jos polkasi niin kuulu vaan BOO ja pää löi tuulilasiin. Eli kone käytännössä sammui jos kaasua löi yli puolenvälin.
Onkohan tollanen käytös nyt sitten ihan normaalia?
MAF paikallaan n. 3000 kiekan kohalla häviää vedot kokonaan ja n. sekunnin päästä taas mennään ja tätä jatkuu n. 4500 kiekan kohille. Jotenkin tuntuu että tuolla kovemmilla kiekoilla ei vetoa ole niin paljon kun pitäs.
Paineet pysyy tasaisesti 1.0 - 1.2 kohilla vähän yli kahesta tonnista ylöspäin.
Kolmosella loggasin tuon ilmamäärän ja 169 g/s tais olla paras tulos. Koneessa on ilmeisesti BSR lastu (hämähäkki virityksestä päätellen), kkk04/15 ja paksumpi putki catilta eteen päin.
Comment