Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 200 kadotti kipinän eikä mikään tunnu auttavan!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 200 kadotti kipinän eikä mikään tunnu auttavan!

    Eli omistan tommosen audi 200 -87 2,2tq johon joskus vissiin vaihdettu mc kone kg tilalle.
    Autoon ilmeni nyt kuukausi sitten semmonen vika että lauantaina ajoin yöllä auton kotipihaan ja sunnuntai aamuna ei lähteny käymään kun piti lähteä!
    Vikaa paikallistettu että kipinää ei tule!
    Hall-anturi vaihdettu - Ei auttanut
    Toisella puolalla - ei auttanut
    Sytytyksenpääteaste boksi - ei auttanut mutta on voinut myös olla väärin kytketty koska on ihan erilainen kuin tuo alkuperäinen :(

    Eli löytyisikö ideoita mikä pirssiä vaivais?
    Olis mukava saada käymään kun alkais noi nelivetokelit täällä maalla oleen :)
    Viimeksi muokannut jasso; 28.11.2011, 22:12.

    #2
    Virtalukon pohja?

    Comment


    • #3
      vaihdettu myös sekin ja koitettu myös suoraan johdoilla...

      Comment


      • #4
        Pyöriikö jakaja koneen mukana?

        Onko tuossakin 7-napainen sytkäboksi? Siihen varmaan löytyy helposti kytkentäkaaviot Googlella, niin kannattaisi yleismittarilla käydä johdot läpi.

        Comment


          #5
          Kuikkaa onko triggeri tappi paikallaan vauhtipyörän takapuolella,tuppaa joskus katkeamaan,jos ehjä,mittaa kumpikin pyörintä-anturi.Jos nämä ovat ehjiä,kuskin potkupanelin takaa pitäis löytyä kaksoisrele,joka ohjaa Hitachin boksia.Jos tämäkin on ehjä,ja jännitteet tulee oikein,viiminen veikkaus on se boksi.

          Comment


          • #6
            autossa hitatchin pääte aste 3 piuhaa ja hall on tässä vehkeessä virranjakajassa niin ei kai siellä vauhtipyörällä triggeriä ole?

            mitä boksia tarkalleen tarkoitat?

            Comment


              #7
              Se on unipoint-virran vahvistin se 3-napainen kakkara siinä puola paketissa.Se Hitachi on vänkärin potkupanelin takana,ja siihen menee kampaliittimellä ainakin parikymmentä johtoa.Ja kyllä siellä on tappi,joka näkyy helpoiten kun otat ne 2 pyörintä-anturia irti.(ylin ja alin 5mm kuusiokolopultti,lähtee kumpikiin sellaisessa alumiini kakkarassa)Sitten pyörität muistelen 60 astetta eykk ja tapin pitäs lampun kanssa näkyä

              Comment


              • #8
                eihän autossasi ole varashälytintintä...=))

                Comment


                • #9
                  eipä löydy hälytintä :) mietittiin tosss kyll ettei vaan olis ajonestoo tossa värkissä?

                  Comment


                  • #10
                    vauhtipyörän asentotunnistin ja triggeri jostain syystä tehnyt tuttavuutta eli ilmeisesti vika tässä!

                    Comment


                      #11
                      Hyvä että selvisi? Ei se paljosta aina ole kiinni.

                      Comment

                      Working...
                      X