Mulla on audi 100 c4 vm91 2,3 bensa. Kylmästä kun lähtee ajamaan niin alkaa parin kilsan ajon jäläkeen käymään huonosti ja katoaa veto. Ruiskun etupäästä kun ottaa liittimen irti niin alakaa käymään normaalisti ja pelittää.. Olen vaihanu termostaattikotelon päällä olevan anturin ja venttiilikannen takapäässä olevan anturin. Mitä kannattaas kokeilla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nykii lämpösenä.
Collapse
X
-
Ei lähde kylmänä ilman sitä, koska "normaali" käynnistysrikastusvirta taitaa olla tuosta liittimestä mitattuna noin 100mA. Käyntilämpösenä pitäis autodatan mukaan pomppia 0-5mA ainakin pitkälti samanlaisella ruiskulla varustetussa 16v:ssä. En tosin tiedä, että pitääkö nuo autodatan tiedot ihan kutiaan.
Eihän tuossa hyvin paljon noita antureita taida olla mitkä tuota vois sotkea. Kokeile napata lambdan piuha irti, ja samalla vähäks aikaa akun kenkä pois. Tosin täydellä kaasulla lambdan ei pitäis vaikuttaa muutenkaan.
Sit vois kans mitata ilmamäärämittarin vastuksen (ettei oo katkoksia) kun sitä lautasta nostaa ja laskee. Ennen tuota kannattaa päästää bensanpaineet pois, jottei mahottomia mee pyttyihin.
Comment
Comment