Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 B4 2.0e kysymys

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 80 B4 2.0e kysymys

Osaako joku sanoa mitä ovat nämä kaksi asiaa (putki joka tulee koneesta ilmanputsariin ja nuo letkut)?

http://imageshack.us/photo/my-images...konehuone.jpg/

E: Ja onko tuo se pakokaasujenkierrätysventtili (EGR)? onko paha homma ottaa pois, oon kuullut huonoa juttua nuista...

http://imageshack.us/photo/my-images/502/abkf.jpg/
    Viimeksi muokannut Tonsa92; 24.11.2011, 23:01.

Tämä thread on hyvin väärässä paikassa..

Toiseksi, älä poista K-jetin apuilmaventtiiliä. EGR:ää tuskin löydät ABK moottorista.

Comment

Joo, huomasin että tuli postattua vähän väärään osoitteeseen, mutta ei tullut vastausta kysymykseeni vielä. Siis tuo musta palikka toisessa kuvassa on se venttiili? mutta entäs sitten nuo mitä on tuossa ekassa kuvassa?

(Tämän threadin voi poistaa häiritsemästä kun olen saanut vastaukset kysymyksiini.)

Comment

Ekassa kuvassa iso letku onlämpimän imuilman otto pakosarjan päältä, ja pikkuletkut ovat se ohjaus. Tokassa kuvassa on tyhjäkäyntimoottori, älä ny sitä rupee pois ottamaan.

Comment

En mä sitä tyhjäkäynti moottoria ole ottamassakaan pois =D kunhan vain kyselen. Mites, voiko ton paksun letkun ottaa pois koneen päästä ja lyödä siihen semmosen minifiltterin. Ajattelin parantaa imuilman saantia, viedä putken kotelosta eteen ja vaihtaa koteloon uuden suodattimen

Comment

Ei se sieltä ime ilmaa kuin kylmällä. Lämpimänä imee ilman muualta. Talven paukkupakkasilla tuo lämpimämpi imuilma ei välttämättä ole niin huono asia ISV:n ja vessanpytyn veden kertymisen ja jäätymisen kannalta.

Vakio ilmanputsari ja sen imuputkisto eivät jarruta sinun tehojasi.

Comment

ookoo, no parasta jättää se sitten niin

Comment

Working...
              X