Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

jakopään hihnat+roippeet mistä ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• jakopään hihnat+roippeet mistä ?

moi
    Kyseessä A8 4.2 -97 ja merkkiliikkeessä hihnat+vesipumppu+termostaatti about 1200 euroa.
    Onko kellään hajua saako "pakettia" tilattua Saksasta esim.?
    Tattis,
    Aki

Tavarat saat kerhon kautta saksastakin, arviolta puoleen hintaan, mutta ongelmaksi tulee hommaan tarvittavat erikoistyokalut ja niiden hommaminen. Ja oikeastaan vaan nokkien lukitus sellaiset...
    No kai sitä pitää itse sellaiset sitten ostaa kun niitä ei taida kenelläkään suomessa olla lainattavaksi...

Comment

On noita työkaluja autokorjaamoilta lainattu munkkilaatikkoa vastaan joskus...

Kyseessä tosin oli vitoskoneen alahihnapyörän lukitsin ennen aikaa kun oma oli hankittuna.

Comment

Mulla löytyy ekstrapaketti. Rullat, iskari, vesipumppu ja moniurahihnan puolelle myös rullat.

Lisäksi tarttee hihnat ja ainakin termarin. Hintaa en osaa suoraan sanoa, pitää laskeskella. Uskoisin olevan suunnilleen puolet tuosta 1200 eurosta.

Comment

DOC-powerin Garagessa on ainakin ollut myynnissä jakohihna?
          Alkuperäinen ja käy koneisiin ABZ,AKG,AGH,AEW ja AKS?
          Hintaa taisi olla peräti 20euroa?

Comment

Mulla on Contitech:in hihna tuossa omassa satsissa odottamassa. Hintaa en tarkalleen muista, mutta jotan 20 euroa tai 30 se oli. Jos jotain kiinnostaa niin numero on CT727.

Mulla on siis 2 sarjaa osia. Ina:n rullat ja HEPU:n vesipumppu, iskaria en muista.
            Made in germany oli ainakin vesipumppu. Oikeen pronssinen siipipyörä tuossa pumpussa, oletin sen olevan kumia tai jotain alumiinia.

Sopii A8Q 4.2 03/94 -> ja V8 3.6/4.2

Ja tarkka hinta tälle paketille on 400 euroa. Saan kaikkiin muihinkin noita.
            Jakopään osat:
            1 kpl HK S106/077109243A Tensioning roller
            2 kpl HK U107/077109244A Relay roller
            1 kpl HEPU P577/077121004F/H Water Pump
            1 kpl HK D856/077109246B Damper
            Moniurahihnan osat:
            2 kpl HK U108/077903341 Relay roller - ribbed vbelt
            1 kpl HK A851/077903427 Shock Absorber- ribbed vbelt

Edit: Hieman tarkennusta ja sori ei ollut tarkoitus mainostaa.

Comment

En viitsinyt aloittaa uutta keskustelua - kai tämä kysymys tämän otsikon alle sopii.

Mitä kokemuksia teillä on tarvikejakopäänhiluista? Mitä kaikkea uskaltaa ostaa tarvikkeena, vai uskaltaako mitään? Onko joku tietty merkki, jota tulee välttää vai ovatko kaikki tarvikehilppeet samaa pskaa eri paketissa?

Ässään (-00) pitäisi kai muun rempan lisäksi tehdä hihnanvaihto. Ei olisi mielenkiintoa köyhtyä enää kovin montaa tonnia tämän kesän aikana, joten tuli mieleen tuokin vaihtoehto...

Comment

Osta vain tarvike satsi, kunhan paketti ei ole mikään valkoinen jonka ainoana tekstinä on made on china...
                Eli Bosch tms tunnetut merkit voi huoletta hankkia.

Comment

Contitechin sarjoja olen toimittanut ongelmitta joitakin kymmeniä.

Comment

Working...
                  X