Tuollainen pikkuhomma alkaa olla ajankohtainen, mutta pari yksityiskohtaa kaipaa tarkennusta.
1. Kun kampiakseli on lukittu paikalleen kiinnitystyökalulla nro 3242 tms sekä irrotettu hihna(yms). Asennettaessa irrotetaan nokka-akselin hihnapyörät, siten että ne pyörivät kallistelematta. TYHMÄnä ajattelen että nokka-akselit ovat sellaisessa asennossa että ne pysyvät itsestään paikallaan, joten nokka-akselin kiinnitystyökalu 3391 oikeastaan synkronoi venttiilikoneistot?
2. Mitä kannattaa uusia samalla?
Hihna, kiristinrulla, kiristin, kääntörulla, vesipumppu, termari
(jäähdytinlitkut, samalla uusin venttiilikopantiivisteet)
3. Mistä löytyisi mahdollisesti lainaan noi työkalut (vaikka pientä korvausta tms vastaan) tai ostettavaksi. Onko saksa järkevin hankinta suunta jos joutuu ostamaan.
1. Kun kampiakseli on lukittu paikalleen kiinnitystyökalulla nro 3242 tms sekä irrotettu hihna(yms). Asennettaessa irrotetaan nokka-akselin hihnapyörät, siten että ne pyörivät kallistelematta. TYHMÄnä ajattelen että nokka-akselit ovat sellaisessa asennossa että ne pysyvät itsestään paikallaan, joten nokka-akselin kiinnitystyökalu 3391 oikeastaan synkronoi venttiilikoneistot?
2. Mitä kannattaa uusia samalla?
Hihna, kiristinrulla, kiristin, kääntörulla, vesipumppu, termari
(jäähdytinlitkut, samalla uusin venttiilikopantiivisteet)
3. Mistä löytyisi mahdollisesti lainaan noi työkalut (vaikka pientä korvausta tms vastaan) tai ostettavaksi. Onko saksa järkevin hankinta suunta jos joutuu ostamaan.
Comment