Onko tarpeen vaihtaa vesipumppua, käyttöhihnaa yms. 3.0TDI koneessa kun mittarissa on 137tkm. Kyseessä A6 Qtr vm.2005. Jakopään ollessa ketjulla ei ole oikein tarvetta muuten tuonne sattua.
Mietin vain tätä koska esim. 1.9TDI koneisessa A4:ssa vesipumppu oli ekassa remminvaihdossa ihan sökö. Onko näissä ketjukoneissa vesipumpun laakerointi öljytilassa? Onko kokemuksia? Ei olisi kiva jäädä tienpäälle pumpun pettäessä.
Mietin vain tätä koska esim. 1.9TDI koneisessa A4:ssa vesipumppu oli ekassa remminvaihdossa ihan sökö. Onko näissä ketjukoneissa vesipumpun laakerointi öljytilassa? Onko kokemuksia? Ei olisi kiva jäädä tienpäälle pumpun pettäessä.
Comment