Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B5 1.8T (AWT) jäähdytysletkun koko

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A4 B5 1.8T (AWT) jäähdytysletkun koko

Elikkäs letku joka on öljynjäähdyttimen ja metalliputken välissä (mulla on letkulämppäri tossa kohtaa) puhkesi.
    Pitäs hankkia uusi mutta olisiko tietoa mikä on letkun sisähalkaisija? Letku lähtee siis öljynjäähdyttimen alemmasta nipasta tohon metalliputkeen.

Selvis jo.
    S'on 16 mm noin.

Comment

Onko sillä suurikin merkitys onko tuo lämppäri ala- vai ylävesiletkussa, kun melkeimpä aina kuulee sen alempaan laitettavan, mutta tuossa minun coupessa ei sinne alempaan vesiletkuun sitä kovinkaan helposti saa kun ei niin pitkää suoraa pätkää ole että se lämppäri sinne mahtuis, eikä sitä missään nimessä viittii lyttyynkään laittaa.

Comment

Miksi letkuun kun Defalla on siihen lotkoon laitettava?

Mulla avossa (ABC) lohkolämppäri ja C5:ssa (APU) letkulämppäri, mielestäni avossa toimii paremmin.

Comment

letkulämppäri sattuu löytymään tallista niin ei tarvii semmosta ostella, uskon kyllä että tuo lohko toimii paremmin, mutta olis nyt edes joku lämmitin niin olis ihan kiva, Elikkä onko sillä suurikin merkitys kumpaan vesiletkuun? Jotenkin tuntuis tuo ylempi paremmalta, siitähän lähtee letku öljynsuodattimellekkin ja siihen olis paljon helpompi asentaa, mutta kun ohjeet sanoo aina alempaan?!

Comment

Working...
          X