Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100 C4 2.8 V6 reistailee..

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 100 C4 2.8 V6 reistailee..

    Heittää kierroksia 3000, täristää. Ostin uudet tulpat tänään. Tulpan johtoja en saanut. Kävin vauhtipisteessä, motonetissä ja audi liikkeessäkään ei ollut varastossa, ruotsissa kylläkin ja hinta 290e. Voisikohan automaatin kierros anutri autaa?
    Mikä on YKK/ nokka-akseli anturi.

    Olisin kiitollinen vinkeistä-
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 29.10.2011, 12:58. Perustelu: Allekirjoitukset tarpeettomia.

    #2
    Tulpanjohdot voit mitata yleismittarilla. Mikäli vastus on johdossa ääretön, johto on viallinen. Ehjän johdon vastus on muutaman kilo-ohmin, riippuen johdon pituudesta.

    Comment


    • #3
      Kerrotko vähän tarkemmin miten vika tulee päälle?

      Eli miten auto toimii kylmänä, vai toimiiko ollenkaan?

      ilmenekkö vika kokoajan vain vaan kun kone on lämmin?

      tarkoititko että pompotta kierroksia vai jääkö huutamaan 3000 kierrokseen?

      Itse ostin tulpanjohdot paikallisesta autotarvike liikkeestä maksoi luokkaa 80€
      Omassa V6:ssa oli 3 johtoa pimeänä ja tulpat ajettu koko rahan edestä..
      --> käytännössä ilmenee nykimisenä kun nuo osat on loppu.

      Tarkistasin ensin imuilman mahdolliset vuodot? Palautuuko kaasuläppä
      varmasti kiinni asentoon? ja Joutokäynti moottorin, ettei ole jumiutunu auki.

      Comment


      • #4
        Kaapelit Biltema osanumerolla 57-185, tais olla 40€ tienoilla..

        Comment


        • #5
          Hei,

          Ei vaikuta onko kylmä tai kuuma kone.

          Lämpömittari päätti tänään toimia.

          Kun ajaa 60km kierrokset 2800-3000rpm ja nykäsee sitten menee noin 1800rpm ja taas heittää n.2800.
          Kiihgyttää, nykäisee ja kierokset 5000rpm. Ennen ei ole näin tehnyt. Huomenna vaihdetaan tulpat ja haetaan johdot. Kiitos Samu!

          Laitoin toisen tekstin, vaihdelaatikko ongelma.

          Toivon ettei ole se!!

          Comment


          • #6
            Ei tuosta vikaselostuksesta ota oikein tolkkua. Jos ei pysty itse määrittelemään johtuuko ongelma vaihdelaatikosta vai tulpanjohdoista, niin kannattaisiko auto viedä tarkistettavaksi sellaiseen paikkaan, jossa pystyisivät vähän tarkemman vikadiagnoosin tekemään? Muuten sinulla on kohta vaihdettu moottori ja vaihdelaatikko apulaitteineen.

            Ja unohda ne Bilteman johdot, koska niistä tulee vain lisää harmia.

            Comment

            Working...
            X