Mitähän kaikkea tuollaisessa ässän bensapumpun vaihdossa voi mennä pieleen?
Vaihdettiin emännän B5 ässään tuollainen 044-bensapumppu viime viikonloppuna. Tämän jälkeen auto ei ole käynnistynyt.
Pumpun vaihto meni (mielestäni) ihan okein. Eli johtojen värit meni just väärin ja pumppu meni kehtoonsa ihan napakasti. Pumppu myös surisee ihan nätisti startin aikana. Bensasuodattimen vaihdoin luonnollisesti samassa rytäkässä. Ilmaa pääsi polttoaine linjoihin mielestäni melko paljon. Tuleeko tuonne ”ilmalukkoa” kuinka herkästi?
Autoon on kyllä tehty muutakin sen jälkeen kun edellisen kerran on käynnissä ollut. On vaihdeltu putkisto ja cooleri. Näillä ei taida suoraa vaikutusta käynnistymättömyyteen olla mutta moni liitin ja letku on ollut irti noiden hommien takia. Kaiken pitäisi kyllä olla paikallaan.
Vikakoodeja koetimme lukea kiinan halpispiuhalla ja VCDS-litellä. Tuloksena koodit:
18010 Power supply terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35 - 10 - - - intermittent.
17978 P1570-35-10 jonka perässä kehoitus hommata täysversio VCDS:ässästä. Googlettelin ja katoin että tuo voisi liittyä jotenkin ajonestoon.
Eli olisiko kellään antaa vihjettä mistä vikaa lähteä metsästämään?
Vaihdettiin emännän B5 ässään tuollainen 044-bensapumppu viime viikonloppuna. Tämän jälkeen auto ei ole käynnistynyt.
Pumpun vaihto meni (mielestäni) ihan okein. Eli johtojen värit meni just väärin ja pumppu meni kehtoonsa ihan napakasti. Pumppu myös surisee ihan nätisti startin aikana. Bensasuodattimen vaihdoin luonnollisesti samassa rytäkässä. Ilmaa pääsi polttoaine linjoihin mielestäni melko paljon. Tuleeko tuonne ”ilmalukkoa” kuinka herkästi?
Autoon on kyllä tehty muutakin sen jälkeen kun edellisen kerran on käynnissä ollut. On vaihdeltu putkisto ja cooleri. Näillä ei taida suoraa vaikutusta käynnistymättömyyteen olla mutta moni liitin ja letku on ollut irti noiden hommien takia. Kaiken pitäisi kyllä olla paikallaan.
Vikakoodeja koetimme lukea kiinan halpispiuhalla ja VCDS-litellä. Tuloksena koodit:
18010 Power supply terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35 - 10 - - - intermittent.
17978 P1570-35-10 jonka perässä kehoitus hommata täysversio VCDS:ässästä. Googlettelin ja katoin että tuo voisi liittyä jotenkin ajonestoon.
Eli olisiko kellään antaa vihjettä mistä vikaa lähteä metsästämään?
Comment