Auto on seuraavanlainen:
[COLOR=#ff0000]A4[/COLOR] 1.8t quattro 163hv, -04, Sportline, ajettu ~105tkm
Toissa päivänä paukahti ilmeisesti sytytyspuola tai ainakin Vag-comin mukaan sieltä pukkaa missfire blaablaa -juttua kakkospytyltä ja auto käy selkeästi kolmella. Yritin Autodatasta vilkasta, että mistä löytyy kakkospytty mutta en saanut täyttä varmuutta Ad:n periaatekuvasta, joten onko toi kakkospytty toinen keulasta vai perästä päin pitkittäisessä moottorissa?
Huvikseni katselin Motonetin tarjontaa ja sehän ei tarjoa 1.8T:hen "puolanhattua" kuin -02 asti. Onko noissa puolissa jotain eroja -02:sen jälkeen...? Tässä on ainakin nelipinninen ja ovaalinmuotoinen liitin.
Eilen mittailin puolaa ja sain ehjän ja rikkinäisen eroksi kakkospinniltä resistanssin runkoon nähden mitattuna. Ehjä näytti ääretöntä mutta risa näytti jotain kilo-ohmeja (muistaakseni).
Mitäs nuo puolat suurinpiirtein maksaa marmoritiskillä? Tarviikkeena oli tuohon -02 asti olevaan tarvikeosa 30e ja Boschilainen 50e.
[COLOR=#ff0000]A4[/COLOR] 1.8t quattro 163hv, -04, Sportline, ajettu ~105tkm
Toissa päivänä paukahti ilmeisesti sytytyspuola tai ainakin Vag-comin mukaan sieltä pukkaa missfire blaablaa -juttua kakkospytyltä ja auto käy selkeästi kolmella. Yritin Autodatasta vilkasta, että mistä löytyy kakkospytty mutta en saanut täyttä varmuutta Ad:n periaatekuvasta, joten onko toi kakkospytty toinen keulasta vai perästä päin pitkittäisessä moottorissa?
Huvikseni katselin Motonetin tarjontaa ja sehän ei tarjoa 1.8T:hen "puolanhattua" kuin -02 asti. Onko noissa puolissa jotain eroja -02:sen jälkeen...? Tässä on ainakin nelipinninen ja ovaalinmuotoinen liitin.
Eilen mittailin puolaa ja sain ehjän ja rikkinäisen eroksi kakkospinniltä resistanssin runkoon nähden mitattuna. Ehjä näytti ääretöntä mutta risa näytti jotain kilo-ohmeja (muistaakseni).
Mitäs nuo puolat suurinpiirtein maksaa marmoritiskillä? Tarviikkeena oli tuohon -02 asti olevaan tarvikeosa 30e ja Boschilainen 50e.
Comment