Elikkä ois tuommonen urs4 -92 5v laatikolla. Ensiksikkin mistä ja millainen kytki, paineasetelma, vauhtipyörä paketti tuonne kannattas laittaa, ettei lisävirityksiä silmälläpitäen tarvis taas alkaa päivittelemään, kun nälkä kuitenkin kasvaa. Nykyinen kytkin luistaa aika raakasti.
Kuka pystyisi tuon vehkeen säätämään? Autossa on laajakaistalambda ja vemssissä valmius egt-anturille joka nyt varmaan ainakin pitää säätöön hommata. Onko tarvetta muille antureille?
Tällä hetkellä vems, 044 pumppu, rs2 suuttimet, rs2 turbo, rs2 pakosarja, vakio db, 2x2,5" putki, keulacooleri ja kartiofilsu.
Kytkin paketin mitoittaisin mieluummin kuiten reilusti yli. Tarkoituksena olisi rakennella toinen alakerta h-profiili kangilla yms. sitä mukaa kun lompakko sallii... Nurkissa lojuisi pari 2,5 tdi kansivikaista konetta. Onko nuista mitään hyötyä esim stroukkaukseen vai antaako vain lojua nurkissa?
Kuka pystyisi tuon vehkeen säätämään? Autossa on laajakaistalambda ja vemssissä valmius egt-anturille joka nyt varmaan ainakin pitää säätöön hommata. Onko tarvetta muille antureille?
Tällä hetkellä vems, 044 pumppu, rs2 suuttimet, rs2 turbo, rs2 pakosarja, vakio db, 2x2,5" putki, keulacooleri ja kartiofilsu.
Kytkin paketin mitoittaisin mieluummin kuiten reilusti yli. Tarkoituksena olisi rakennella toinen alakerta h-profiili kangilla yms. sitä mukaa kun lompakko sallii... Nurkissa lojuisi pari 2,5 tdi kansivikaista konetta. Onko nuista mitään hyötyä esim stroukkaukseen vai antaako vain lojua nurkissa?
Comment