Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Gates Racing -jakohihna?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Näköjään muillakin vinkuu Gatesin hihna kylmänä: http://www.audizine.com/forum/showth...lt-Replacement

    Comment


    • #62
      Tuliko Gatesiltä mitään vastausta kyselyyn?

      Comment


        #63
        Tuohon vikinään löytyi korjauskonstikin! :)

        http://www.audizine.com/forum/showth...lt-Noise-FIXED

        Tuo kuulemma kestääkin, eli ei tarvitse joka päivä laittaa talkkia. Pyrhösellä tais vielä olla sininen paikallaan? Ei kun testaamaan! ;)

        Comment


        • #64
          No niin, nyt alkaakin näköjään kokemuksia löytyyn.. :) Ei tullut ikinä vastausta Gatesilta. Enkä ole jaksanut sen enempää prässätä.
          Jonkinlaista vinkunaa mulla on taas alkanut kuulua aamuisin. Ei lähelläkään niin pahaa, kuin silloin sinisellä hihnalla, mutta kuitenkin. Tiedä sit onko se äänen aiheuttaja kuitenkaan suoraan se hihna vai esiintyykö rullien vikinä vaan helpommin sillä jäykemmällä hihnalla..? Vähintäänkin välillisesti se kyllä tuon äänen tekee.

          Comment


            #65
            Muistu tämä säie meieleen. Ei oo mitenkään jäykän oloinen toi Gatesin Racing hihna, tuntuu jopa vetelämmältä kuin normi Gatesin hihna. Luulis ettei toi mitenkään erityisesti kuluta hihnapyöriä tms..?
            Attached Files

            Comment


              #66
              Porukka on valitellut että ne pitää kitisevää ääntä. Kerrohan sitten omat kokemukset kun saat asennettua.

              Comment


              • #67
                Onko tuosta jotain vastaavaa hyötyä vrt. oem?

                edit: minkä hintainen tuo on?

                Comment


                  #68
                  No väittävät sitä kolme kertaa vahvemmaksi.

                  Comment


                  • #69
                    Niinhän siinä paketissa lukee, mutta onko vitoskoneen OEM remmissä ollut kestävyysongelmia?

                    Comment


                      #70
                      Eiköhän hipoharrastajilla tule koneremppa eteen ennen, kuin vakioremmin kestävyys loppuu. Kilometrimäärästä puhumattakaan. Mutta eihän vara venettä kaada.

                      Comment


                      • #71
                        Joo, ei toki vara venettä kaada ja hyvähän se on maksimoida turvallisuus, jos se on tuolla maksimoitavissa. Mietin tässä vain ihan sitä, että onko tuosta ylipäänsä hyötyä?

                        Olen lukenut, että gatesin racing-hihnoja on katkennut, mutta en tiedä että näiden OEM remmejä ois, ainakaan siis huonouttaan.

                        Comment


                          #72
                          Mulla on vanha perus Gatesin remmi ollu jo 3:ssa eri koneessa. :D Km ei paljoa, mutta ikää alkaa jo olla...

                          Edit. Katkennut nimenomaan AAN konneessa vai yleisesti jossain muissa setupeissa? Jotku konetyypithän ovat toisia herkempiä katkaisemaan remminsä.
                          Viimeksi muokannut Thuppu; 23.2.2016, 11:09.

                          Comment


                          • #73
                            1.8T:ssä ainakin, en tiedä muista.

                            Mä olen yleensä uusinut Contin remmin joka kerta, kun on ollu kiulu levällään. Se on kuitenkin melko pieni hinta.

                            Olen siis itsekin miettinyt tuota Gates Racingin remmiä, mutta vielä en ole itselleni saanut perusteltua miksi sellainen pitäisi laittaa.

                            Noissa "kovissa" remmeissä ongelmana lienee se, että etenkin rajujen nokkien aiheuttama epätasainen nyhtäminen ei vaimene remmin venymiseen samalla tavalla kuin perushihnalla.

                            Comment


                              #74
                              Ilmeisesti ongelman syy on ehkä ennemmin kiristäjässä..? Yhen tapauksen löysin äkkiä katsottuna VWVortex:lta. Viikon vanha remmi, ei oo ihan kaikki tainnu olla kohdillaan.

                              Comment


                              • #75
                                Emmäkään huolissani ole siitä, jos jollain on heti asennuksen jälkeen porsinut. Silloin voidaan 99% todennäköisyydellä pistää homma asennusvirheen tai vastaavan piikkiin.

                                Noi Gatesin Reisinkiremmit vissiin pitää laittaa melko löysälle, näin olen käsittänyt.

                                Itseä on hirvittänyt kapea OEM-remmi, mutta vielä en ole löytänyt tilalle mitään muutakaan järkevää. Tuo Gates Racingin remmi taisi olla millin-pari oemia leveämpikin?

                                Comment


                                  #76
                                  Kai noille raseremmeille tulee kiristysohje mukana? Tuntuis, että normiremmin ohje ei enää päde noiden kohdalla.

                                  Comment


                                    #77
                                    Biturboissa on hydraulinen kiristin, eli siinä ei ainakaan tarvi välittää koska säätäminen ei edes ole mahdollista.

                                    Comment


                                      #78
                                      Sen takia ne sit ehkä ujeltaa ku automaattikiristin vetää liian tiukalle.

                                      Jaako, en huomannu kattoa tarkemmin oliko tos joku ohjelirpake mukana. Mut mitä ny oon ymmärtäny niin sen 90 astetta sais kääntyä ilman mitään übervoimaa, eli jotakuinkin mekaanisen kiristimen tiukkuus johon normaalisti remmi kiristetään. Vortexilla jotku ainaki meinas et automaattikiristin vetää liian tiukalle, et hätinä 30 astetta saanu remmiä käännettyä sormivoimin.

                                      Kenax, pitää tarkistaa toi leveys. En huomannu niitä verrata.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Toi 30 astetta sormivoimin ja "ilman übervoimaa" kuulostaa sille, että remmit on lähtökohtaisesti olleet aivan liian tiukalla. Jos remmin kireyttä nyt ylipäänsä haluaa kokeilla kääntämällä remmiä, sen ei tulisi käytännössä vaatia yhtään voimaa, vaan remmin pitää olla sen verran löysällä että sen saa todella kevyesti käännettyä siitä pitkältä vapaalta osaltaan. Jos liian kireää remmiä yrittää vääntää yhtään voimaa käyttäen, on riskinä remmin pituuskuitujen katkeaminen..

                                        Comment

                                        Working...
                                        X