2000-mallin ässäkuutosestani on menossa vaihdelaatikko. Voiko noita korjata ja missä hinnoissa tuo korjaus liikkuu? Tai vastaavasti mistä tuohon saisi nopeasti esim kunnostetun vaihtolaatikon? Jos iso työ korjata niin varmaan menee aika yksiin kustannukset? Ja jos noita tahoja missä noita laatikkoremppoja tehdään joku infois ni olisin iki-kiitollinen.. :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S6 tippiloota
Collapse
X
-
FAU-askiin (5HP19), 4.2:ssa 5HP24, ZF:ltä aski 6000e, pöydällä olevan peruskorjaus 4500euroa ja asennus- sekä irroitustyöt 1000e+öljyt 200e.
Tämä suomalaiselta firmalta, eli autossa olevan korjaus 5700e ja auto pajalle neljä viikkoa.
Uusi laatikko Recrolta (5HP19) 1200e+alv22% (kyllä, Latvian 22%) +rahti. Asennustyöt sitten suomessa jotain. Haluavat vanhan takaisin.
Vaihtoehtoisesti ajaa auton sinne ja peruskorjauttaa 1400e+alv.
Tekevät päivässä, todnäk vaihto.
Samoja pohdiskelen tässä itsekin.
-
Olen kallistumassa pelkän venttiilikoneikon vaihtoon omatoimisesti.
Siihen menee kaikkinensa n. 900 euroa kun samalla uusii johtosarjan, anturit suodattimet ja muut (yht 170e saksasta). Venttiilikoneikko maksaa 350euroa+alv+rahti. En tiedä oliko 100e rahti alvillinen vai ilman.
Voi olla että tulee kuntoon, voi olla ettei auta.
Ääneen pohtien, voi olla huonompi homma ottaa puolet uuden askin hinnasta pätkää ja sit "jos" vp44 losahtaa. Nyt onkin rullattu jo 198tkm..
Comment
-
Igor
Mitenkäs viallinen tippiloota yleensä oireilee? S8 (D2) olis ostoslistalla, ja siinähän on toi sama aski..?
Comment
Comment