Alotetaan sillä että tästä tulee nyt meikäläisen ensimmäinen threadi ja toivottavasti löydän täältä jotain apua ja ammattilaisten neuvoja.
Elikkäs kyseinen audi oirelee seuraavasti:
Lähtee käyntiin kun auto on kylmä
Ja lähtee käyntiin myös kun auto on kuuma, mutta ku lämmöt on siltä väliltä niin ei lähde käyntiin. En sit tiedä siitä että johtuuko noi lämmöt moottorista vai laatikon öljyistä. Vai mistä se johtuu.
Oon tehny seuraavia havaintoja kun auto on siinä "tilassa" että se lähtee käyntiin niin mittaristossa oleva näyttö näyttää aina joka pykälässä valkosen laatikon. Mutta kun auto on siinä "tilassa" että se ei lähde käyntiin niin valkonen laatikko näkyy vain R ja D asenossa. Vaikka keppi olisikin P asennossa ei sitä valkosta laatikkoa näy. Eli jokin jossain luulee että vaihde on päällä vaikka keppi olisikin P asennossa.
Auto on käytetty vikamittaukses ja viaks on ilmenny multitronicin ohjuri, mutta ite mietin että jonku eston se lyö päälle ku ei anna auton käynnistyä. Voiskohan tota jollain tapaa ohittaa jotenki.
Ja vielä että kun auto lähtee käyntiin niin sitten sillä voi kyllä ajaa siihen asti kun sen sitten sammuuttaa, sit pitää taas oottaa että auto jäähtyy.
Vielä ei oo tullu kokeiltua jos auton laittaa lohkolämppäriin ja antaa lämmetä että lähteekö se silloin käyntiin.
Oon lukenu kaikki multitronic threadit mitä vaan löysin täältä mutta ei oikeen apua löytyny niist.
Nyt jos jollain on jotain kokemusta tai mahdollisesti jotain ideoita mitä kannattais kokeilla niin tänne vaan.
Kiitos jo etukäteen.
454456459
Elikkäs kyseinen audi oirelee seuraavasti:
Lähtee käyntiin kun auto on kylmä
Ja lähtee käyntiin myös kun auto on kuuma, mutta ku lämmöt on siltä väliltä niin ei lähde käyntiin. En sit tiedä siitä että johtuuko noi lämmöt moottorista vai laatikon öljyistä. Vai mistä se johtuu.
Oon tehny seuraavia havaintoja kun auto on siinä "tilassa" että se lähtee käyntiin niin mittaristossa oleva näyttö näyttää aina joka pykälässä valkosen laatikon. Mutta kun auto on siinä "tilassa" että se ei lähde käyntiin niin valkonen laatikko näkyy vain R ja D asenossa. Vaikka keppi olisikin P asennossa ei sitä valkosta laatikkoa näy. Eli jokin jossain luulee että vaihde on päällä vaikka keppi olisikin P asennossa.
Auto on käytetty vikamittaukses ja viaks on ilmenny multitronicin ohjuri, mutta ite mietin että jonku eston se lyö päälle ku ei anna auton käynnistyä. Voiskohan tota jollain tapaa ohittaa jotenki.
Ja vielä että kun auto lähtee käyntiin niin sitten sillä voi kyllä ajaa siihen asti kun sen sitten sammuuttaa, sit pitää taas oottaa että auto jäähtyy.
Vielä ei oo tullu kokeiltua jos auton laittaa lohkolämppäriin ja antaa lämmetä että lähteekö se silloin käyntiin.
Oon lukenu kaikki multitronic threadit mitä vaan löysin täältä mutta ei oikeen apua löytyny niist.
Nyt jos jollain on jotain kokemusta tai mahdollisesti jotain ideoita mitä kannattais kokeilla niin tänne vaan.
Kiitos jo etukäteen.
454456459
Comment