Moikka :) elikkäste mulla auto hyyty lauvantai yönä klo 02 keskelle korpea. Rykäs vaan kerran ja mittaristo oli ko joulukuusi kaikki valot palo. Sain auton bussipysäkille liuvutettua ja siinä muutaman kerran koitin starttailla kopperoani heikoin tuloksin. Autossani ei ollut valot mankka eikä mikään muukaan päällä kun se siinä tienposkessa nökötti. No seuraava aamu koitti ja käytiin sitten koittamassa käyntiin ja nyt ei tapahtunut enään mitään mikään valo ei pala ei edes yritä startata.. Annettiin apuvirtaa aikaisemmin lauvantai iltana mutta ajelin sillä jonkin aikaa ennenkun menin kotiin.. Kotipihassa lähti käyntiin kun unelma. Sitten yöllä ei oikeen halunnut käyntiin lähteä sain käyntiin kumminki mutta kas kummaa jäin tielle.. Ois kauheen kiva jos joku osais jotakin neuvoa antaa osaan kyllä laittaa autoa itse kun vaan joku kertoo ensin mistä pitää alottaa :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 80 1.6 auttakeepa pikkusen naista :D
Collapse
X
-
Oliskos siinä sitten laturissa häikkää, tai akussa. Oletan että latausvalo ei palanut missään vaiheessa?
-
Ensin pitäisi koittaa ladata akku ulkoisella laturilla. Jos akku ei lataannu, vaihda se.
Ehostetulla akulla mittaa latausjännitteen, pitäisi kierroksilla olla lähes 14v.
Comment
-
Testaa laittamalla vaikka käynnistyskaapeli akun miinuksen ja korin välille, ja miinuksen ja moottorin välille. Minulla halvaantui aikoinaan tuo vanhempi kun väläytin kaverille pitkiä. Silloin startti pyöri, mutta mikään muu ei toiminut. Syy: huono kontakti korin maapisteessä saman johdon jatkuessa moottoriin, jonka päässä kontakti oli hyvä.
Comment
Comment