Uusi jäsen esittäytyy ja kyselee hiukan.. en tiiä olisko tää enempi kuulunut tuonne esson baari puolelle, mutta kuitenkin.
Mielessä on alkanut pyörimään tuon 740iaL vaihtaminen D2 korimallin A8/S8:iin. Nykyiseenkin täysin tyytyväinen, mutta aika onnetonhan tuo takatönäri on talvella etenemään, mutta asiaan.
Jos/kun tuollaiseen A8 todennäköisesti pirssini vaihdan, niin ainoa asia mikä tuossa hitusen häiritsee on lievä tehon puute. Eli todennäköisesti tulisi samaan jollakin aikavälillä Rotrexiä tms. kylkeen.
Mitenkäs nuissa mahtaa kestää tuo tippilaatikko lisävoimaa? Hitusen kuullut että ei tuo mikään maailman kestävin laatikko ole, mutta eikös RS6:ssa ole sama ZF 5hp24 tekele? Risassahan voimaa taas ihan eri malliin. Vai onko risoistakin laatikoita kyykännyt enemmänkin?
Remmiä ei tosiaan ole tarkoitus saada kilpiin, eli sen spekuloinnin voi unohtaa.
Mitenkäs sitten moottorin-ohjauksen puukotus? Onnistunee karalalla, harisella tai foorumilta "porkkis"? Orginaali ecusta en huvittaisi luopua.
Mihinkä asti suuttimet riittää? Tyyliin jos tästä hakisi n.400-420hv, niin meneekö suuttimet uusiksi?
Putkisto ilmeisesti virtaa vakionakin kohtuu hienosti?
Pakosarja taas taitaa olla mallia pakotukki.
Mielessä on alkanut pyörimään tuon 740iaL vaihtaminen D2 korimallin A8/S8:iin. Nykyiseenkin täysin tyytyväinen, mutta aika onnetonhan tuo takatönäri on talvella etenemään, mutta asiaan.
Jos/kun tuollaiseen A8 todennäköisesti pirssini vaihdan, niin ainoa asia mikä tuossa hitusen häiritsee on lievä tehon puute. Eli todennäköisesti tulisi samaan jollakin aikavälillä Rotrexiä tms. kylkeen.
Mitenkäs nuissa mahtaa kestää tuo tippilaatikko lisävoimaa? Hitusen kuullut että ei tuo mikään maailman kestävin laatikko ole, mutta eikös RS6:ssa ole sama ZF 5hp24 tekele? Risassahan voimaa taas ihan eri malliin. Vai onko risoistakin laatikoita kyykännyt enemmänkin?
Remmiä ei tosiaan ole tarkoitus saada kilpiin, eli sen spekuloinnin voi unohtaa.
Mitenkäs sitten moottorin-ohjauksen puukotus? Onnistunee karalalla, harisella tai foorumilta "porkkis"? Orginaali ecusta en huvittaisi luopua.
Mihinkä asti suuttimet riittää? Tyyliin jos tästä hakisi n.400-420hv, niin meneekö suuttimet uusiksi?
Putkisto ilmeisesti virtaa vakionakin kohtuu hienosti?
Pakosarja taas taitaa olla mallia pakotukki.
Comment