Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S8/A8 remmiahtaminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S8/A8 remmiahtaminen

    Uusi jäsen esittäytyy ja kyselee hiukan.. en tiiä olisko tää enempi kuulunut tuonne esson baari puolelle, mutta kuitenkin.
    Mielessä on alkanut pyörimään tuon 740iaL vaihtaminen D2 korimallin A8/S8:iin. Nykyiseenkin täysin tyytyväinen, mutta aika onnetonhan tuo takatönäri on talvella etenemään, mutta asiaan.

    Jos/kun tuollaiseen A8 todennäköisesti pirssini vaihdan, niin ainoa asia mikä tuossa hitusen häiritsee on lievä tehon puute. Eli todennäköisesti tulisi samaan jollakin aikavälillä Rotrexiä tms. kylkeen.
    Mitenkäs nuissa mahtaa kestää tuo tippilaatikko lisävoimaa? Hitusen kuullut että ei tuo mikään maailman kestävin laatikko ole, mutta eikös RS6:ssa ole sama ZF 5hp24 tekele? Risassahan voimaa taas ihan eri malliin. Vai onko risoistakin laatikoita kyykännyt enemmänkin?
    Remmiä ei tosiaan ole tarkoitus saada kilpiin, eli sen spekuloinnin voi unohtaa.

    Mitenkäs sitten moottorin-ohjauksen puukotus? Onnistunee karalalla, harisella tai foorumilta "porkkis"? Orginaali ecusta en huvittaisi luopua.
    Mihinkä asti suuttimet riittää? Tyyliin jos tästä hakisi n.400-420hv, niin meneekö suuttimet uusiksi?
    Putkisto ilmeisesti virtaa vakionakin kohtuu hienosti?
    Pakosarja taas taitaa olla mallia pakotukki.

  • #2
    Sama laatikko taitaa olla tuossa sun nykysessä bemarissakin, riippuu tietenkin vm. Ei kai sitä heikoksi voi sanoa, huomioon ottaen ronsujen ISOT väännöt.

    Comment


    • #3
      nykyisessä 5hp30.
      Yks mikä tuli myös mieleen, niin millaisia hevosia/vääntöjä kanget kestää ks motissa?

      Comment


        #4
        Veikkaan että täältä ei hirveästi kommentteja tule, koska noita ei ole pahemmin täällä viritelty. Valitettavasti :(

        Comment


          #5
          Kyllä se ahtamalla varmaan eri eläimeksi muuttuu. Lähtökohtana S8 360hp pata ei edes vaatisi suurta työstöä noihin tehoihin päästäkseen. 15% tehonlisäys vakioon riittäis rikkomaan 400hp. Luulisi siellä palikoissa sen verran mekaanista toleranssia olevan.

          Comment


          • #6
            Tuolta löytyy valmiita paketteja jenkeistä.

            http://www.pes-tuning.com/

            esim. tuo S8 360hp->455hp

            Comment

            Working...
            X