Eli keissi on seuraava: Motti päätti taas kerran alkaa käydä tyhjäkäyntiä ainoastaan 500 rpm, ja käynti kuullosti imuvuotomaisen röpöttävältä. Vian syyksi paikallistui "warm up -valve"(eli siis ohjauspaineen säädin) joka piti omituista suhinaa. Alipaineletku joka tohon imusarjasta yhdistyy ei vuoda, vaan suhina kuuluu mötikän "sisältä". Alipaineletkun ku tulppasin ni tyhjäkäynti on taas normaali röpeltämätön n.800 rpm ja auto tuntuu käyvän muutenki normaalisti.
Eli sit se kyssäri: Uskaltaako tolla ajella se alipaineletku tulpattuna hetken aikaa, ja käykö tota palikkaa korjata jotenki, vai meneekö uuden ostamiseksi?
Mikäli nyt olen oikein ton toiminnan ymmärtäny ni se alipainejutska jotenki muuttaa paineita kuorman muuttuessa, persdynolla eroa ei kyl huomannu ku letku tulpattuna kokeilin.
Eli sit se kyssäri: Uskaltaako tolla ajella se alipaineletku tulpattuna hetken aikaa, ja käykö tota palikkaa korjata jotenki, vai meneekö uuden ostamiseksi?
Mikäli nyt olen oikein ton toiminnan ymmärtäny ni se alipainejutska jotenki muuttaa paineita kuorman muuttuessa, persdynolla eroa ei kyl huomannu ku letku tulpattuna kokeilin.
Comment