No niin.. Nyt joutuu kysyä apua täältä kun ei itsellä riitä tietotaito eikä ole lähipiirissä ketään joka näistä mitään tajuaisi.
Eli elämäni ensimmäisen auton toin saksasta pari vuotta sitten erinomaisessa kunnossa ja moitteetta toimivana (ajettu 40tkm).. mutta nyt on alkanut ikä painaa ilmeisesti eli ekat kunnon viat löytyy.
Auto kulki alkuun hyvin n.1,5v mutta nyt tuntuu selvää nykimistä n.1800-2000 kierroksilla vauhdin ollessa tasakaasulla n.65km/h.
Samoin on vedosta hävinnyt särmä kokonaan. Kiihdytyksissä miettii aina hetken ennenkuin liikahtaa kunnolla, mutta silloinkin ns. munattomasti.
Auto on ihan vakio ja tiedän kyllä ettei ole mikään raketti sellaisenaan, mutta tehon puute on huomattava aiempaan.
Huollossa on ilmennyt vikakoodi:"023F imusarjan painesäätörajat ylitetty"
Mutta siellä vaan totesivat koodin eikä tehneet sille mitään.
Viitsiikö joku viisaampi kertoa tähän ratkaisua vian paikallistamiseksi ja korjaamiseksi. Haluaisin oppia tekemään huoltoja edes osittain itse, enkä tyhmänä käyttää verottajan raiskaamia tienestejä huoltoihin.
nm.aloittelija
Eli elämäni ensimmäisen auton toin saksasta pari vuotta sitten erinomaisessa kunnossa ja moitteetta toimivana (ajettu 40tkm).. mutta nyt on alkanut ikä painaa ilmeisesti eli ekat kunnon viat löytyy.
Auto kulki alkuun hyvin n.1,5v mutta nyt tuntuu selvää nykimistä n.1800-2000 kierroksilla vauhdin ollessa tasakaasulla n.65km/h.
Samoin on vedosta hävinnyt särmä kokonaan. Kiihdytyksissä miettii aina hetken ennenkuin liikahtaa kunnolla, mutta silloinkin ns. munattomasti.
Auto on ihan vakio ja tiedän kyllä ettei ole mikään raketti sellaisenaan, mutta tehon puute on huomattava aiempaan.
Huollossa on ilmennyt vikakoodi:"023F imusarjan painesäätörajat ylitetty"
Mutta siellä vaan totesivat koodin eikä tehneet sille mitään.
Viitsiikö joku viisaampi kertoa tähän ratkaisua vian paikallistamiseksi ja korjaamiseksi. Haluaisin oppia tekemään huoltoja edes osittain itse, enkä tyhmänä käyttää verottajan raiskaamia tienestejä huoltoihin.
nm.aloittelija
Comment