Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 2.4 2003 viskotuuletin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 2.4 2003 viskotuuletin

    Tässä kävi sitten näin;

    Vaihdoin taannoin autooni viskotuulettimen viskokytkimen. Nyt näyttää että kytkin on sipuli. Piettää pientä rallatusta ja äsken tovin viskoa pyöritellessä huomasin että siivet on muutamasta kohtaa lähteny käveleen ja muutama siipi haljennut tyvestä.

    Näin ollen kysymykseni on että kun tuon viskon vaihtaa niin tuleeko tuo irrallinen siipi-osa jotenkin keskittää viskoon vaihdon yhteydessä? Nyt tietenkin pelottaa kun ajan autolla niin loputki siivet lähtee nykimään ja tekee pian tuhoja mennessään.

    Kestääkö näin syysilmoilla ajaa ilman tuota viskoa?!?! Onhan siinä kuiten sähköflekti vieressä joka luultavammin estää kiehumisen...
    Kertokaas tietävämmät asiasta,kohta viskon joutuu joka tapauksessa ottamaan väliaikasesti poies koska aika pahasti väpätys tuntuu käynnistäessä.

    Onko kellään käynyt samalla tavalla...

    Niin ja jos jollain on ylimääräisenä nuo siivekkeet viskoon niin ilmoittakaa tänne tai mikko.kuosmanen82@gmail.com
    Viimeksi muokannut Mic_Coo; 30.9.2011, 08:23. Perustelu: more info...

    #2
    Se sähköflekti on ilmastoinnille, ei siis tunnista moottorin lämpöä.

    Comment


      #3
      Väittäisin että sähköflektille on myös lämpötilaohjaus sen lisäksi että pyörii aina ilmastoinnin ollessa päällä.

      Comment


      • #4
        No niin...Viskolähti käveleen siivenrippeineen ja ainakin näin syysilmoilla matka/normi kylä-ajossa ei lämmöt heilahtele. Flektille tulee lämpöohjauskin,sen tiedän,mutta ilmastointi "pakko-kytkee" sen jos ilmanlämpö enemmän ku 22 astetta.

        Elikkäs, ilman viskoa kestää ajaa, kaupunkiajosta olisin vähän varoillaan mutta näin muuten menee ihan ok... Siivet puuttuu eli jos jollain on niin multa vois jonku kympin niistä saada.

        Comment

        Working...
        X