Tässä kävi sitten näin;
Vaihdoin taannoin autooni viskotuulettimen viskokytkimen. Nyt näyttää että kytkin on sipuli. Piettää pientä rallatusta ja äsken tovin viskoa pyöritellessä huomasin että siivet on muutamasta kohtaa lähteny käveleen ja muutama siipi haljennut tyvestä.
Näin ollen kysymykseni on että kun tuon viskon vaihtaa niin tuleeko tuo irrallinen siipi-osa jotenkin keskittää viskoon vaihdon yhteydessä? Nyt tietenkin pelottaa kun ajan autolla niin loputki siivet lähtee nykimään ja tekee pian tuhoja mennessään.
Kestääkö näin syysilmoilla ajaa ilman tuota viskoa?!?! Onhan siinä kuiten sähköflekti vieressä joka luultavammin estää kiehumisen...
Kertokaas tietävämmät asiasta,kohta viskon joutuu joka tapauksessa ottamaan väliaikasesti poies koska aika pahasti väpätys tuntuu käynnistäessä.
Onko kellään käynyt samalla tavalla...
Niin ja jos jollain on ylimääräisenä nuo siivekkeet viskoon niin ilmoittakaa tänne tai mikko.kuosmanen82@gmail.com
Vaihdoin taannoin autooni viskotuulettimen viskokytkimen. Nyt näyttää että kytkin on sipuli. Piettää pientä rallatusta ja äsken tovin viskoa pyöritellessä huomasin että siivet on muutamasta kohtaa lähteny käveleen ja muutama siipi haljennut tyvestä.
Näin ollen kysymykseni on että kun tuon viskon vaihtaa niin tuleeko tuo irrallinen siipi-osa jotenkin keskittää viskoon vaihdon yhteydessä? Nyt tietenkin pelottaa kun ajan autolla niin loputki siivet lähtee nykimään ja tekee pian tuhoja mennessään.
Kestääkö näin syysilmoilla ajaa ilman tuota viskoa?!?! Onhan siinä kuiten sähköflekti vieressä joka luultavammin estää kiehumisen...
Kertokaas tietävämmät asiasta,kohta viskon joutuu joka tapauksessa ottamaan väliaikasesti poies koska aika pahasti väpätys tuntuu käynnistäessä.
Onko kellään käynyt samalla tavalla...
Niin ja jos jollain on ylimääräisenä nuo siivekkeet viskoon niin ilmoittakaa tänne tai mikko.kuosmanen82@gmail.com
Comment