onko täällä kellään kokemuksia A6 allroadin, 2.7t bensakoneellisen perämurikan (ENY, 34:7, osanumero 01R500043T)) laakeroinnista?
onko tehtävissä ilman mitään "erikoistyökaluja"? onko mahdollisesti jotakin "korjausopasta"
laakerit maksais n.150-200e kun koko perä uutena n. 3300e, eli tästä syystä nyt tuli tuollainen rojekti mieleen,mutta mielessä pyörii et saako koko murikkaa enää toimivaksi kun menee atomeiksi purkaa? mitä pitää ottaa huomioon jos hommaan alkaa?
oireina tähän mahdolliseen laakerin vaihtoon on:
1. perämurikan läheltä kun ottaa vetarista kiinni ja heiluttaa rajulla kädellä, molemmissa tuntuu selvä välys akselin poikittaissuuntaan ja toisessa sen verran reilu välys että ihan kolahtaa
2. tasainen jurina, ravistelu alkaa kun nopeutta enemmän kuin 50km..
onko tehtävissä ilman mitään "erikoistyökaluja"? onko mahdollisesti jotakin "korjausopasta"
laakerit maksais n.150-200e kun koko perä uutena n. 3300e, eli tästä syystä nyt tuli tuollainen rojekti mieleen,mutta mielessä pyörii et saako koko murikkaa enää toimivaksi kun menee atomeiksi purkaa? mitä pitää ottaa huomioon jos hommaan alkaa?
oireina tähän mahdolliseen laakerin vaihtoon on:
1. perämurikan läheltä kun ottaa vetarista kiinni ja heiluttaa rajulla kädellä, molemmissa tuntuu selvä välys akselin poikittaissuuntaan ja toisessa sen verran reilu välys että ihan kolahtaa
2. tasainen jurina, ravistelu alkaa kun nopeutta enemmän kuin 50km..
Comment